piątek, 1 stycznia 2021

Każdemu na lepsze czasy...

 Zastanawiałam się , jakim postem przywitać Was w kolejnym roku, który podobno ma byś lepszy, tak twierdzą numerolodzy. Nie znam się na numerologii, ale komuś wierzyć trzeba.

Z czytaniem długich tekstów po Sylwestrze może być problem, wiec dziś noworoczne dary dla wszystkich, sami wybierzcie, co komu pasuje.


Obrazek powyżej dla tych, co miewają problemy sercowe, by nie pomylili  objawów i w nadchodzącym roku przetrwali wszelkie cardio i amoro zawirowania.


Ostrzeżenie dla startujących w turniejach lub miłośników krzyżówek - nie zawsze pierwsze skojarzenie jest dobre:-)


Kreatywność zawsze w modzie, idźmy za przykładem tej pani, niezależnie od wieku, a powodów do narzekań będzie mniej!


Propozycja dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdecydowali - wanna czy prysznic?


Postanowiliście zmienić tryb życia? Oby motywacji starczyło Wam na dłużej, niż tej pani w fotelu, chociaż, co złego jest w wygodnym fotelu?


Dla nas wszystkich, aby teleporady , przynajmniej niektóre odeszły do lamusa, ale nie powiem , recepty i skierowania online mogą zostać.


Jesteś odważny lub empatyczny? Brawo! zastanów się jednak, czy Twoje zalety nie obrócą się przeciw Tobie!


Myślę, że to dobra riposta na zarzut, że jesteśmy niezdarni lub beznadziejni...


Te panie wiedzą, że najlepszą receptą na codzienne dolegliwości są mimo wszystko: dobry humor i pogodny nastrój!


Obrazek dla tych, którzy zastanawiają się, co ich dzieci czy wnuki robią na lekcjach religii ;-)


Jeśli martwi Was, że nie macie się w co ubrać, niech pocieszy Was fakt, ze to nie tragedia, kto nadąży za zmianami w modzie?


Powyżej dwa obrazki dla wszystkich, którzy miewają problemy z korzystaniem z Internetu, od razu lżej, prawda?


To o każdym z nas, a im dalej tym trudniej...


Zastanówcie się , kochani, co kupujecie seniorom pod choinkę lub na urodziny, nigdy nie wiemy, jaka pasja wciągnie ich na amen...


Dedykacja dla wszystkich, których zdziwiły podwyżki, mimo zapewnień niektórych przedstawicieli rządu...


Podobno psychiatria leży na całego, więc spróbujmy sami dać rade, jakby co!


A te życzenia wyprzedzająco zamieszczam także, bo takich obrazków nigdy dość, a ostatnio widziałam na żywo 500 zł w jednym banknocie! 

Niech moc będzie z Wami cały rok 2021!

103 komentarze:

  1. Ja wybieram memy z paniami w różowych odzieniach :) Przypasiły mi :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej się spodobał z panią w fotelu i górami
    Szczęśliwego Nowego Roku, zdrowia i pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wątek z psychiatrą - mój ulubiony :) Grunt to być pozytywnym wariatem - reszta się jakoś ułoży ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę , że zaczynamy na wesoło ...super ! Dorzucę więc tylko: Zdrowia i normalności w tym 2021 Roku ... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie potrafie wybrac najlepszego - bo kazdy swietny. Jednak chyba ten o przenoszeniu gor polubilam najbardziej.
    Dobrze iz zaczelas Nowy Rok z humorem jako ze tego bardzo potrzebujemy - on i zdrowie niech Ci towarzyszy kazdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dobry humor i dobre zdrowie idą w parze!

      Usuń
  6. Śmiech leczy i przedłuża życie, niech go zatem będzie jak najwięcej w 2021 roku 😃😃😃 czego życzę Tobie i wszystkim Twoim gościom 😃😃😃 anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jotko, dziekuję za ten wesoły wpis w pierwszym dniu nowego roku :)
    Rysunek z panią na fotelu chcącą przenosić góry to jakby o mnie. W tym roku też pewnie motywacji nie wystarczy mi na dłużej ;-)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiele z nas ma ten sam problem, ale to wszak bardzo ludzkie, my nie roboty!

      Usuń
  8. Mnie przypadł do gustu ten o wannie. Już dwadzieścia lat temu, gdy przestałem się kąpać w kopalnianej łaźni pod prysznicem.
    Do Siego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas koniecznie wanna, zimą nie wyobrażam sobie szybkiego prysznica...

      Usuń
  9. Każdy żart doskonały, a i komentarz Twój kroku dotrzymuje. Mnie najbliżej do Parkinsona i Alzheimera, bo ręce drżą, a głowa zapomina. Jednak na ten nowy rok, tak jak wszyscy życzyłabym sobie skutecznej służby zdrowia i tych "króli w portfelu. A Tobie, oby spełniło się wszystko to, czego pragniesz. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak służba zdrowia i ZUS przypominają o sobie na każdym kroku!
      Lepszego roku, Iwonko!

      Usuń
  10. Super! Niech poczucie humoru nie opuszcza nas nigdy; )

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejciu! Uśmiałam się właściwie przy każdym obrazku. Przy niektórych aż do łez. Dzięki, Jotko. Fajnie z uśmiechem zacząć Nowy Roczek!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamiar, śmiejmy się jak najczęściej!

      Usuń
  12. Zdrowia ❤ wszystkiego najlepszego i pięknego

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapeczka i jeż - numer jeden :))) Wszystkiego cudnego Asiu w Nowym Roku dla Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czapeczka przypomniała mi szukanie telefonu ucznia na wycieczce do lasu. Telefon znalazłam, ale uczeń miał pretensje, że słuchawek nie udało mi się znaleźć...

      Usuń
  14. Dlaczego dopiero teraz do Ciebie zajrzałam??!...Wszystkie żarty świetne! Oby uśmiech był naszym codziennym towarzyszem! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, żebyś cały dzień siedziała przy kompie:-)
      Śmiechu nigdy za wiele!

      Usuń
  15. Dziękuję Serdecznie za miłe słowa <3
    Życzę Wszystkiego, co Dobre w Nowym Roku - oby w istocie był lepszym i spokojniejszym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to chyba wszyscy liczymy, jest nadzieja:-)
      Wzajemnie, wszystkiego pięknego!

      Usuń
  16. O tej babci to coś o mnie sprzed 12 lat.Z przenoszeniem gór mam tak samo.A w ogóle to wszystkie fajne. A śmiech to zdrowie bo się wtedy dotleniamy, o ile nie stoimy wtedy w korku w Warszawie i mamy włączony nawiew powietrza.Najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj poszliśmy na spacer za miasto, na osiedlu, które było kiedyś wsią zaskoczył nas smog. Zaczęliśmy kasłać i trzeba było się ewakuować...
      Czystego powietrza więc w Nowym Roku!

      Usuń
  17. Święta prawda z tym wiekiem, człowiek nie zdąży się przyzwyczaić a tu już trzeba go zmieniać.
    Zdrowego i pogodnego 2021

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to też dotyczy, zwłaszcza gdy czytam nekrologi :-(

      Usuń
  18. Ponieważ totalnie mnie rozbawiłaś, postanowiłem udostępnić Twój wpis, Jotko, na fejsbuku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klik dobry:)
    Noworoczne dary przewspaniałe. Wszystkie mi się podobają, ale najbliższa dla mnie jest wanna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wanna jest the best, mam nadzieję, że długo mi posłuży, bo kupiliśmy dobrą!

      Usuń
  20. Dziękuję pięknie! Liczę na dalszą inwencję w doborze tematów i zaskoczeń.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby nowy rok przyniósł nam lepsze czasy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Komuś wierzyć trzeba, ale na pewno nie numerologom. :P

    Świetne to zdjęcie ze staruszką karmiącą wiewiórkę!
    O sukience wychodzącej z mody, dobre. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na numerologii w ogóle się nie znam, w mediach pojawiły się rozmowy na podobne tematy...

      Usuń
    2. Liznęłam tematu dawno temu. Nie warto temu ufać.

      Usuń
    3. Też ja nie zajmuję się tym, ani wróżeniem, ani jasnowidzeniem...taka bardziej pragmatyczna jestem...

      Usuń
  23. Dzień dobry bardzo w Nowym 2021 Roku!
    Oby nam się darzyło i żyło w zdrowiu, radości i beztrosce😃💖
    Tobie i Bliskich z serca ode mnie💝🌼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zdrowie to najlepszy dar na kolejny rok, więc i Tobie i Twoim bliskim także ZDROWIA nieustającego!

      Usuń
  24. Uśmiałam się przy kawie:)
    Wszystko świetne, ale ta pani z górami do przenoszenia to ja. Zdecydowanie zostawiam, niech stoją :)
    Wszystkiego Dobrego i Zdrowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech stoją, będzie dokąd jeździć i spacerować po wierchach:-)
      Radości i miłości!

      Usuń
  25. Trochę uśmiechu każdemu się 😁😁 przyda.

    OdpowiedzUsuń
  26. To już wiem czemu moja szafa tak straszliwie hałasuje....Bo w niej wszystko wyszło już dawno z mody:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle w spodniach, a moje spódnice wrzeszczą - kup coś nowego!

      Usuń
  27. Wszystkiego dobrego na cały 2021, a humor niech Ci pomaga w codziennych zmaganiach. Zdrowia przede wszystkim, wszystkiego na miejscu (jeży buszujących w trawie, a nie pośród prezerwatyw, słoni na sawannie, a nie w porcelanie), odpoczynku gdy czas na odpoczynek, koncentracji gdy czas na pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie dopasowane życzenia, dziękuję i tego samego życzę!

      Usuń
  28. Witaj, Jotko.

    Dowcip o brudasach mnie rozwalił, a kreatywna Babciusia - rozczuliła:)
    Oby w zdrowiu i dobrym samopoczuciu do lepszego czasu.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznasz, że brudasy to nawet logiczne skojarzenie:-)
      Pogodne usposobienie to klucz do wielu problemów:-)

      Usuń
  29. Będzie lepiej ja w to wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, dlatego podtrzymuję dobry nastrój:-)

      Usuń
  30. Oby ten rok był bardziej normalny... Zdrówka, pomyślności i radości :) Grunt, żeby nie opuszczało nas poczucie humoru :) Takie obrazki świetnie poprawiają nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Was także, obyśmy doczekali normalności w zdrowiu!

      Usuń
  31. Przeczytałam, uśmiałam się i zrobiło mi się lżej na duszy.Przenoszenie gór na pierwszym miejscu. Maria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lżej na duszy, to misja zakończona powodzeniem!

      Usuń
  32. Cieszę się, ze wprowadziłaś mnie w dobry nastrój z początkiem roku, nam nadzieję, że ten rok będzie dla nas szczęśliwy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Uśmiałam się, dziękuję :D
    Muszę przyznać, że w tej chwili całą duszą utożsamiam się z tą panią, co postanowiła, żeby sobie góry postały. ;) Niech stoją skubane.
    Zdrowego i spokojnego 2021 roku Jotko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tez trwam w opcji - niech stoją, może na wiosnę się uruchomię bardziej...

      Usuń
  34. Wszystkie obrazki są zabawne i jednocześnie prawdziwe. Kiedyś przyszła do mnie klientka z 500 zł w banknocie. Ciężko było wydać resztę. Teleporady właśnie częściowo mogłyby zostać. Poczucie humoru jest ważne. Wszystkiego dobrego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trzymałam ten banknot przez chwilę, ładny, ale właśnie trudno wydać, za to łatwiej za coś drogiego zapłacić ...

      Usuń
  35. Obrazek z psychiatrą.... pacjent mądrzejszy od lekarza ..... lubimy się sami leczyć.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uśmiałam się Asiu do łez. Z blondynką super. Dobrego Nowego 2021 Roku dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, obyśmy częściej mieli powód do śmiechu:-)

      Usuń
  37. Niech Moc będzie z Tobą !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie moc, u Was moc, to już pół świata zawojujemy!

      Usuń
  38. Numerologia numerologią, ale niechby wreszcie jakiś rok był lepszy od poprzedniego, a nie tylko starszy 😁 Zdrowia, zdrowia, zdrowia 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie zdrowie, będzie dobrze!
      Lepszego roku zatem!

      Usuń
  39. Pierwszy obrazek rozłożył mnie na łopatki skutecznie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie wszystkiego dobrego, no i dla Juniora oczywiście!

      Usuń
  40. W pierwszych dniach Nowego Roku chciałabym życzyć sobie, bym w tym roku była tak kreatywna jak Ty :) a Tobie chciałabym życzyć, abyś nigdy nie miała okazji, by zatęsknić do minionego roku. Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia na miarę szyte, dziękuję serdecznie:-)

      Usuń
  41. Świetne memy Asiu. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i żadnego covida więcej. Mamy dość. Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ty się trzymaj podwójnie, a nawet potrójnie, siły i cierpliwości nam potrzeba!

      Usuń
  42. Zawsze warto się pośmiać. Super memy :)
    Szczęśliwego Nowego Roku i niech będzie o wiele lepszy niż jego poprzednik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy na to liczymy, więc i Tobie tego życzę:-)

      Usuń
  43. 500 złotych w jednym banknocie!
    Zrobiłaś sobie chociaż zdjęcie na pamiątkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, nie pomyślałam, a tak nówka była, prosto z drukarni...

      Usuń
  44. Przy niektórych z nich dosłownie padłam.
    Pozdrawiam noworocznie i życzę, aby ten rok był dobry, mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawne problemy niechaj odejdą ze starym rokiem, nowy tylko lepszy!

      Usuń
  45. Niech moc będzie z Tobą w 2021! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Odpowiedzi
    1. Wspaniałych wycieczek i zdrowia dla Was wszystkich!

      Usuń
  47. Niech moc będzie również z Tobą, choby zadozę humoru. Bez uśmiechu byłoby ciężej, dzięki.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, gdy zabraknie humoru, będzie źle!
      Zdrówka i radości, Ultro!

      Usuń
  48. Masz rację Jotko po Sylwestrze to trzeba na wesoło i prosto... Tak by sobie nie utrudniać na początku roku, lepiej się pośmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze lepiej, ale życie i tak nas dopada...

      Usuń
  49. Bardzo dobry pomysł na noworoczny wpis, Jotko.
    A żarty naprawdę przednie. :) Ubawiłam się.
    Niech dobry humor towarzyszy Ci w całym nowym roku, do pary ze zdrowiem, miłością, przyjaźnią, satysfakcją zawodową.

    OdpowiedzUsuń