niedziela, 12 lipca 2015

Dla Gabrysi

Gabrysiu, obiecałam Ci niespodziankę... W mojej głowie zrodził się wiersz, dla którego ilustracją niech będzie Twój portret, mój ulubiony. Mam nadzieję, że wybaczysz mi wykorzystanie go na moim blogu, ale tak tu pasuje.


Gabrysia - imię pogodne,
Gabrysia - oczy łagodne.
Gabrysia w zbożu i w różach,
Gabrysia ciągle w podróżach.

Poetka, kobieta, żona,
rusałka, dobroć wcielona,
jak balsam na duszę, przyjaciel.
Świat kocha - nie umie inaczej.

Z portretu w zadumie zerka,
dla dzieci wierszyk napisze,
pogodna z Niej marzycielka,
Jej wiersz nam dusze wyciszy.

Ze słowem dobrym, kojącym
na pewno do Ciebie trafi.
Z anielską, cierpliwą uwagą
ukoić smutki potrafi.



13 komentarzy:

  1. Mój Boże... Joasiu słów mi zabrakło. Nie wiem co powiedzieć... Dziękuję,ale czy to na pewno o mnie??? Taki PREZENT i to bez okazji... no oniemiałam i chyba coś teraz bez sensu bełkoczę :-)))) DZIĘKUJĘ !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Tobie, Gabrysiu, w wierszach zostaje część duszy człowieka i można poznać go trochę poprzez myśli w wierszach zawarte. A czy prezent musi z okazji? Życie jest zbyt krótkie by czekać na okazje...

      Usuń
  2. Pozostaje mi tylko pozazdrościć takiej znajomej, co o mnie by wiersze pisała... Gabrysia - szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiersze przychodzą same, nieoczekiwanie i nigdy nie wiesz co będzie zachętą dla kapryśnej muzy...

      Usuń
    2. :-))) Tak, tak jestem szczęściarą, w końcu urodziłam się w niedzielę

      Usuń
  3. Gratuluję sympatycznej przyjaźni kochane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zapewniam, że swoją pogodą ducha także zawładnęłaś częścią mojego serducha... Ściskam mocno:-)

      Usuń
    2. Aniu - ja również dziękuję. Tak samo jak Joasia czuję także z Tobą serdeczną więź:)

      Usuń
  4. Ależ talenta w Tobie drzemią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam. Każdy ma w sobie jakiś talent, Ty także kochana!

      Usuń
  5. Piękna przyjaźń jest warta wiele...a to przemiły gest z Twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) takich prezentów się często nie dostaje. Wkładam go głęboko do specjalnego schowka :)

      Usuń
    2. Dziewczyny, jak to się miło zrobiło w tej naszej części blogosfery! Muszę przyznać, że wszystkie osoby goszczące u mnie uzależniają pozytywnie. Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez Waszych blogów:-)
      To nie komplement, tak po prostu jest!

      Usuń