czwartek, 2 maja 2019

Burza mózgów...

Wiem, że wiosna i maj rozleniwia, ale zapraszam do zabawy.
Pogoda w kratkę, więc moze skusicie sie na trochę wysiłku, tak zamiast gry planszowej na przykład.

Za podszeptem
autorki bloga Dotyk Człowieka wymyśliłam kilka zdań bez zakończenia.
Kto ma ochotę poćwiczyć szare komórki, niechaj zmierzy się z tym zadaniem i dokończy zdania w dowolny sposób.
Nie sugeruję żadnego rozwiązania.
Może być śmiesznie, może być straszno...byle było odkrywczo:-)

Zapraszam i z góry dziękuję za udział :-)

Niedokończone zdania:

1. Może za 100 lat ludzie …
2. Nie zawsze warto …
3. Z bólem serca…
4. Mój dom jest jak…
5. Na moim talerzu…
6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by …
7. Nikt nie uwierzyłby, że…
8. Nie każda droga…
9. Im większa torba, tym…
10. W mętnej wodzie...


80 komentarzy:

  1. 1. Może za 100 lat ludzie …za sto lat to nie będzie nas.
    2. Nie zawsze warto …zakochać się :)
    3. Z bólem serca…należy udać się do lekarza.
    4. Mój dom jest jak…spełnienie marzeń,dlatego czym prędzej trzeba budować nowy aby nadążyć za marzeniami
    5. Na moim talerzu… sucharki w herbacie - lek na pewne dolegliwości
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by …zasnąć :)
    7. Nikt nie uwierzyłby, że… znaczę coś więcej niż zero.
    8. Nie każda droga… prowadzi do celu
    9. Im większa torba, tym… większy w niej bałagan
    10. W mętnej wodzie....lepiej się nie kapać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, do lekarza nie tylko z bólem serca, ale często z wypchanym portfelem, podobnie do dentysty:-)

      Usuń
  2. 1...ludzie będą jeszcze istnieć, ale raczej nie.
    2...pomagać, bo potem opędzić się nie można od "sępa".
    3...nie donoś, tylko idź do kardiologa.
    4...świat za 20 lat - też nie ma w nim orangutanów.
    5...już pusto, jestem po śniadaniu, teraz sobie zapalę.
    6...przegapić ważny moment filmu.
    7...nasz proboszcz ma syna, toć on tylko z chłopakami.
    8...jest tą najdroższą.
    9...tym więcej miejsca dla młodego kangura.
    10...łatwiej można wleźć na jakieś szkło.
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Może za 100 lat ludzie wreszcie przestaną istnieć.
    2. Nie zawsze warto być dobrym.
    3. Z bólem serca przyjmuję do wiadomości fakt, że muszę iść do pracy.
    4. Mój dom jest jak więzienie.
    5. Na moim talerzu nie ma zwierząt.
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by zasnąć na stojąco.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że kiedyś chciałam być zakonnicą!
    8. Nie każda droga prowadzi do Rzymu.
    9. Im większa torba, tym mniej siły.
    10. W mętnej wodzie siedzą pijawki.

    P. S. Sukces do odnotowania kredą w kominie: dałam głos! Na razie tylko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odnotowałam, jako najlepsze info miesiąca!
      W p.7 uwierzę, bo miałam tak samo ;-)

      Usuń
  4. 1. Może za sto lat ludzie wreszcie zmądrzeją;
    2. Nie zawsze warto wierzyć kobiecie;
    3. Z bólem serca nie wolno igrać. Kardiolog się kłania;
    4. Mój dom jest jak moja twierdza;
    5. Na moim talerzu są tylko smakołyki (w wersji oryginalnej: maszkietki);
    6. Czasami wystarczy zamknąć oczy, by wyrżnąć w słup;
    7. Nikt nie uwierzyłby, że moja żona była dziewicą (w dniu ślubu);
    8. Nie każda droga jest droga. Bywają bezpłatne;
    9. Im większa torba, w tym większy w niej bajzel;
    10. W mętnej wodzie ryba ujdzie z życiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kardiolog się kłania, ale z daleka...
      Smakołyki to kwintesencja miłego życia:-)
      Dzięki wielkie:-)

      Usuń
  5. 1. Może za 100 lat ludzie... nie będzie ludzi...
    2. Nie zawsze warto … bronić własnego zdania za wszelką cenę
    3. Z bólem serca… nie wygrasz. Trzeba przeczekać.
    4. Mój dom jest jak… moja prywatna twierdza.
    5. Na moim talerzu… kanapka.
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by … się uspokoić.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że… prowadzę bloga.
    8. Nie każda droga… wiedzie do celu.
    9. Im większa torba, tym… większy bałagan i większy ciężar.
    10. W mętnej wodzie... nic nie widać.

    Starałam się pisać "pierwsze skojarzenie" i nie czytać, co napisali inni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-)
      Myślę, że kilka znajomych osób też nie uwierzyłoby, że prowadzę blog...

      Usuń
  6. 1. Może za 100 lat ludzie w końcu przestaną robić sobie pod górkę i zaczną żyć swoim życiem!
    2. Nie zawsze warto uparcie trwać przy swoim, czasami warto ustąpić i przystać na kompromis.
    3. Z bólem serca wstaję rano i idę do pracy :(
    4. Mój dom jest jak dżungla (15 kwiatów na 30 metrach).
    5. Na moim talerzu zawsze są warzywa!
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy, by odpocząć.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że jestem uzależniony od słodyczy i kilku innych rzeczy...
    8. Nie każda droga musi dokądś prowadzić, niektóre kończą się ślepo.
    9. Im większa torba, tym więcej się do niej zmieści, ale jest też cięższa...
    10. W mętnej wodzie nie wiadomo co się kryje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zobaczyć tę dżunglę, super!
      Od słodyczy i dobrej kawy tez jestem uzależniona:-)

      Usuń
  7. 1. Może za 100 lat ludzie będą dla siebie naprawdę ludzcy.
    2. Nie zawsze warto wygrywać.
    3. Z bólem serca zawiadamiam, że znów się zakochałam, bez
    wzajemności.
    4. Mój dom jest tam gdzie są moi najbliżsi.
    5. Na moim talerzu orgia "bezglutenowa".
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy by dalej trwać w złudzeniu.
    7. Nikt nie uwierzyłby że nie umiem jeździć na łyżwach.
    8. Nie każda droga to kocie łby.
    9. Im większa torba tym ciężej w niej coś znaleźć.
    10.W mętnej wodzie nikt nie pływa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaintrygowałaś mnie odpowiedzią nr 3...

      Usuń
    2. To czysta logika- gdy się zakochasz w kimś bez wzajemności to serce boli.
      Od pewnego czasu zakochuję się w dziwnych rzeczach, nie w osobach;)

      Usuń
  8. 1. Może za 100 lat ludzie w końcu pójdą po rozum do głowy o ile sami siebie nie zniszczą i nie zniszczą przyrody.
    2. Nie zawsze warto brać byka za rogi, bo to może być dla nas porażka
    3. Z bólem serca niekiedy trzeba dokonywać wyborów życia.
    5. Na moim talerzu jest kolorowo, zdrowo i różnorodnie (w 100% wegańsko)
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy, by stracić z oczu to co ważne
    8. Nie każda droga prowadzi do celu
    9. Im większa torba, tym więcej do dźwigania
    10. W mętnej wodzie nie widać dna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio, szukając nowej torby właśnie opcje dźwigania biorę pod uwagę...
      Lubię warzywa i owoce, ale czasem szyneczkę zjadam.

      Usuń
    2. U mnie nawet nie ma tego typu białka - tylko roślinne. Wege to nie tylko "trawa i kamienie" :D

      Usuń
  9. 1. Może za 100 lat ludzie odkryją sekret teleportacji.
    2. Nie zawsze warto walczyć o kogoś.
    3. Z bólem serca żegnam się z resztkami młodości ;)
    4. Mój dom jest jak bezpieczna przystań dla zagubionych dusz.
    5. Na moim talerzu są dania, które sama wybieram.
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by zobaczyć tych, których już nie ma.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że dzieją się rzeczy, w które nikt by nie uwierzył.
    8. Nie każda droga jest dostępna dla wszystkich.
    9. Im większa torba, tym modniejsza :)
    10. W mętnej wodzie odradzam kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że teleportacja by się przydała, gdy wspomnę te godziny dojazdu w góry...nawet klima słabo pomaga.
      Z resztkami młodości już chyba sie pożegnałam, pracuję jedynie nad kondycją i to z marnym skutkiem...

      Usuń
  10. 1... będą tylko wspomnieniem;
    2... być ufnym;
    3... wręczyłam dzisiaj wypowiedzenie umowy o pracę;
    4... ja;
    5... zielenina;
    6... odpłynąć;
    7... jestem kosmitką;
    8... prowadzi pod górkę;
    9... lepiej;
    10... ryby harcują;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręczanie wypowiedzeń nie jest łatwe dla żadnej ze stron, nie zazdroszczę...
      Jesteś kosmitką? Super!

      Usuń
  11. 1. Może za 100 lat ludzie przestaną śmiecić.
    2. Nie zawsze warto wszystkim pomagać.
    3. Z bólem serca będę musiała wyjechać z mojego miasta
    4. Mój dom jest jak wielki chaos, nad którym nikt nie panuje :D
    5. Na moim talerzu muszą być naleśniki z czekoladą :D
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by być w innym miejscu.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że widziałam UFO
    8. Nie każda droga prowadzi do celu
    9. Im większa torba, tym trudniej w niej znaleźć rzeczy
    10. W mętnej wodzie trudniej zobaczyć ryby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nawet za sto lat wychowamy bałaganiarzy...
      Czy można gdzieś Cię czytać?

      Usuń
  12. kolejny raz zdumiewa mnie pomysł, aby notkę pisali czytający, ale ja lubię się dziwić i dla odmiany spróbuję wziąć udział czynniej niż zwykłem czynić.
    1. Może za 100 lat ludzie … wciąż będą na świecie
    2. Nie zawsze warto … wiedzieć. Czasami ignorancja pozwala na więcej.
    3. Z bólem serca… trudniej sobie poradzić niż z globalnym ociepleniem.
    4. Mój dom jest jak… album na wspomnienia.
    5. Na moim talerzu… przyprawy grają w chowanego z kubkami smakowymi.
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy, by … zaczął się świat.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że… można nie wierzyć w nic.
    8. Nie każda droga… musi mieć krawężniki i miejsca obsługi podróżnych.
    9. Im większa torba, tym… mniej można w niej znaleźć.
    10. W mętnej wodzie... pływają wyłącznie wirusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej dziękuję, że dołączyłeś:-)
      P.3 i 5 bardzo mi się podobają:-)

      Usuń
  13. 1. ... któraś przepowiednia o końcu świata wreszcie się sprawdzi. :P
    2. ... zaglądać pod korek.
    3. ... zawiadamiam o musze w herbacie.
    4. ... bunkier.
    5. ... pojawiła się pustka.
    6. ... przenieść się w inny wymiar.
    7. ... jestem z Marsa.
    8. ... prowadzi donikąd.
    9. ... cięższa.
    10. ... nic nie widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś z Marsa? na Wenus niezbyt klimatycznie?

      Usuń
    2. Tam za gorąco. Na Marsie organizuję ekipę marsjańskich amazonek. Jak chcesz, możesz się przyłączyć. :D

      Usuń
    3. Na Marsie? trochę daleko...chyba wolę Ziemię:-)

      Usuń
  14. 1. Może za 100 lat ludzie …przeniosą się na Marsa
    2. Nie zawsze warto … rano wstawać
    3. Z bólem serca…i tak trzeba żyć
    4. Mój dom jest jak…tratwa na burzliwym morzu
    5. Na moim talerzu…samotny widelec
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by …zacząć marzyć
    7. Nikt nie uwierzyłby, że…istnieją rzeczy,które się filozofom nie śniły
    8. Nie każda droga…prowadzi do celu
    9. Im większa torba, tym…większy bałagan
    10. W mętnej wodzie...smutne ryby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tratwa na burzliwym morzu to mogą być ciekawe doznania...

      Usuń
  15. 1. Może za 100 lat ludzie … wrócą do spotykania się twarzą w twarz
    2. Nie zawsze warto …się denerwować na zapas
    3. Z bólem serca…idzie się do kardiologa
    4. Mój dom jest jak…cicha, bezpieczna przystań
    5. Na moim talerzu…dzisiaj była pizza
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by …zasnąć ;)
    7. Nikt nie uwierzyłby, że…czasem mam okropnego doła
    8. Nie każda droga…nadaje się do jazdy na rowerze
    9. Im większa torba, tym…bardzie boli ramię
    10. W mętnej wodzie...czasem sporo ryb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tym rowerem to prawda, a nawet na ścieżce rowerowej paradują często piesi...

      Usuń
  16. 1. Może za 100 lat ludzie … wyniosą się gdzieś w kosmos?
    2. Nie zawsze warto … to co się opłaca.Nie zawsze się opłaca to co warto.
    3. Z bólem serca…stwierdzam, że jednak trzeba mieć dużo cierpliwości, żeby się jej nauczyć.
    4. Mój dom jest jak… ja.
    5. Na moim talerzu… wiosna .
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by …zobaczyć to co niewidoczne
    7. Nikt nie uwierzyłby, że… życie ludzi bacznie i wszechstronnie obserwują istoty mądrzejsze od człowieka, a przecież jak i on śmiertelne.
    8. Nie każda droga… prowadzi do celu.
    9. Im większa torba, tym… lepiej. To znaczy, że jestem zawsze przygotowana i gotowa na wszystko. Nic mnie nie zaskoczy. Jak mi dziecko zemdleje, to też je tam włożę.
    10. W mętnej wodzie...łatwiej ryby łowić .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja znajoma ma w torbie wszystko, nawet pampersa, chociaż ani dzieci ani wnuków nie posiada...

      Usuń
  17. 1. Może za 100 lat ludzie … będą lepsi dla siebie nawzajem
    2. Nie zawsze warto … oceniać po pozorach
    3. Z bólem serca… poradzić sobie najtrudniej
    4. Mój dom jest jak… przytulne gniazdko
    5. Na moim talerzu… nie może zabraknąć dobrego jedzenia
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by … zobaczyć więcej
    7. Nikt nie uwierzyłby, że… cywilizacja się tak rozwinie
    8. Nie każda droga… prowadzi do celu
    9. Im większa torba, tym… więcej pomieści
    10. W mętnej wodzie.. lepiej się nie kąpać

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Może za 100 lat ludzie … wymrą
    2. Nie zawsze warto … kochać
    3. Z bólem serca… kocham
    4. Mój dom jest jak…
    5. Na moim talerzu…cisza
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by … istnieć
    7. Nikt nie uwierzyłby, że… kłamię
    8. Nie każda droga… poczeka
    9. Im większa torba, tym… brzydsza
    10. W mętnej wodzie... smutek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd się wkradł. Mój dom jest jak...cisza, na moim talerzu...pustka

      Usuń
    2. I bez kochania ciężko i kochając kogoś niełatwo...

      Usuń
  19. 1.Może za 100 lat ludzie …nauczą się odróżniać polityków od złodziei
    2. Nie zawsze warto …oszczędzać. Pieniądze tracą na wartości
    3. Z bólem serca…informuję, że ludzie powinni mieszkać w budzie, bo częściej na siebie szczekają niż sobie pimagają
    4. Mój dom jest jak…oaza na pustyni
    5. Na moim talerzu…są głupie wzorki, takie tam kaczory i inne potworki
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by …zrozumieć więcej
    7. Nikt nie uwierzyłby, że…ślimak to ryba a kaczor to gad
    8. Nie każda droga…prowadzi do Rzymu
    9. Im większa torba, tym…większe wydatki
    10. W mętnej wodzie...kaczki się pluskają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym bezsensie oszczędzania to przekonałam sie osobiście, gdy wprowadzili w latach 90-ch denominację złotówki...

      Usuń
  20. 1. Może za 100 lat ludzie zaczną szanować naturę. Jeśli zdążą.
    2. Nie zawsze warto słuchać dobrych rad.
    3. Z bólem serca myślę o ludziach będących w śpiączce.
    4. Mój dom jest jak zielona oaza.
    5. Na moim talerzu nie znajdziesz mięsa.
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by znaleźć się w Bieszczadach.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że będąc dzieckiem tańczyłam w balecie.
    8. Nie każda droga prowadzi do lasu.
    9. Im większa torba, tym trudniej znaleźć dzwoniącą komórkę.
    10. W mętnej wodzie może kryć się wszystko, nawet skarb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko marzyłam o balecie, za to śpiewałam w chórze.

      Usuń
  21. Może za 100 lat ludzie się wreszcie ogarna,
    Nie zawsze warto iść za tłumem,
    Z bólem serca co roku zegnam lato
    Mój dom jest jak domek Hobbitow,
    Na moim talerzu króluje kolor zielony,
    Czasem wystarczy zamknąć oczy, by zapomnieć o całym świecie,
    Nikt nie uwierzyłby,że się ustatkowalam,
    Nie każda droga prowadzi do celu,
    Im większa torba, tym większy w niej chaos,
    W metnej wodzie pływają brudy.
    Pozdrowionka:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek Hobbitów to brzmi ciekawie i chyba pasuje do Ciebie?

      Usuń
  22. 1. Zmądrzeją
    2. Warto walczyć
    3. Z bólem serce rezygnuje
    4. Wspomnienie czasów dzieciństwa
    5. Pełno warzyw
    6. Wyobrazić sobie szczęście
    7. Że można inaczej
    8. Jest prosta
    9. Tym więcej w niej rzeczy
    10. Ryby zdychają

    Pozdrawiam Jotka fajna burza mózgów 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto pomęczyć szare komórki...
      Dziękuję!

      Usuń
  23. Czekałam na to!
    Ponieważ nie czytałam wcześniejszych odpowiedzi - przepraszam za ewentualne powtórki.

    1. Może za 100 lat ludzie … [opuszczą swoje skanseny]
    2. Nie zawsze warto … [cerować skarpety]
    3. Z bólem serca… [żegnałam się z rodzicami]
    4. Mój dom jest jak… [pudełko z zapałkami]
    5. Na moim talerzu… [ścierka nie leży]
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by … [nie myśleć o śnie]
    7. Nikt nie uwierzyłby, że… [mam trudności z pisaniem]
    8. Nie każda droga… [zabawka cieszy]
    9. Im większa torba, tym… [silniejszy musi być tragarz]
    10.W mętnej wodzie... [nie zauważam swojego odbicia]

    Podeszłam trochę "luzacko" - ale czasem tak trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpet nie ceruję od dawna, nie warto!
      Fajnie, u każdego coś nowego:-)

      Usuń

  24. A ja zapisuje pierwsze skojarzenia, może nic odkrywczego, ani śmiesznego, ale nie chcę się długo zastanawiać.
    1.Może za sto lat... ludzie zmądrzeją.
    2.Nie zawsze warto...wiedzieć o wszystkim
    3. Z bólem serca... muszę ci odmówić.
    4.Mój dom jest jak...oaza, jak wyspa na wzburzonym morzu.
    5.Na moim talerzu...zawsze smaczne rzeczy.
    6.czasem wystarczy zamknąć oczy,...by przenieść sie w krainę dzieciństwa.
    7. Nik nie uwierzyłby, że... on mdleje przy pobieraniu krwi.
    8. Nie każda droga...prowadzi do celu.
    9. Im większa torba... tym więcej problemów.
    10. W mętnej wodzie...złowisz karasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, każdy pomysł jest dobry. W liceum miałam koleżankę, która mdlała już na widok strzykawki...

      Usuń
  25. Z bólem serca... udaj się do kardiologa.
    Nie każda droga... prowadzi do Rzymu.

    OdpowiedzUsuń
  26. zabawa przednia.
    1. ziemia już odpocznie...
    2. podsumować
    3. Z bólem serca oddam do przedszkola i do szkoły...
    4. mają początek marzenia
    5. kaprysy
    6. by oddech zaczął być świadomy
    7. i nie musi...
    8. mnie skusi
    9. tym podróż mniej wygodna
    10. płyń do góry

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj, Jotko.

    1.Może za sto lat ludzie przestaną ze sobą walczyć.
    2.Nie zawsze warto przekonywać do swoich racji.
    3.Z bólem serca trudniej niż z bólem zęba.
    4.Mój dom jest jak enklawa.
    5.Na moim talerzu jest kolorowo.
    6.Czasem wystarczy zamknąć oczy by zobaczyć.
    7.Nikt nie uwierzyłby, że nie zawsze mi się chce.
    8.Nie każda droga nam przeznaczona.
    9.Im większa torba tym więcej w niej "niespodzianek".
    10.W mętnej wodzie łatwiej się ukryć.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Leno:-)
      Chyba każdemu zdarza się niechcenie? ja mam tak często...

      Usuń
  28. 1. Może za 100 lat ludzie wynajdą lek na wszystkie choroby?
    2. Nie zawsze warto uparcie stawiać na swoim.
    3. Z bólem serca muszę przyznać, że się starzeję.
    4. Mój dom jest jak forteca.
    5. Na moim talerzu nie znajdziesz nic szczególnego.
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by być szczęśliwym.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że słońce jest zielone.
    8. Nie każda droga prowadzi do celu.
    9. Im większa torba, tym więcej można w niej schować.
    10. W mętnej wodzie o wiele mniej widać

    Świetna zabawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z p.1 pełna zgoda, o ile nie pojawia się nowe choroby...

      Usuń
  29. 1. Może za 100 lat ludzie zaczną być dla siebie ludźmi.
    2. Nie zawsze warto być dobrym...
    3. Z bólem serca oglądam fotografie tych, których już nie ma...
    4. Mój dom jest jak cicha przystań w tym zwariowanym świecie.
    5. Na moim talerzu jest tylko to, co jem ;)
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by znaleźć się w swoim ukochanym miejscu na ziemi.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że mój pies uwielbiał marchewkę...
    8. Nie każda droga musi prowadzić prosto do celu.
    9. Im większa torba, tym więcej czasu na szukanie czegokolwiek ;)
    10. W mętnej wodzie łatwo w coś wdepnąć.

    Super! Lubię czasami tak pogimnastykować swój mózg :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pies lubił ogórki kiszone:-)
      Dzięki bardzo:-)

      Usuń
  30. 1. Może za 100 lat ludzie …już będą mieli mało do powiedzenia, sztuczna inteligencja nas zastąpi
    2. Nie zawsze warto …robić wszystkiego na siłę.
    3. Z bólem serca…chyba bez bólu... jednak...
    4. Mój dom jest jak…hotel, ciągle toś wchodzi i wychodzi :-)))
    5. Na moim talerzu…ostatnio staram się , aby było dużo zielonego
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by …o nie nie zamykam...
    7. Nikt nie uwierzyłby, że…kot pisze bloga :-)))
    8. Nie każda droga…jest prosta.
    9. Im większa torba, tym…większy bałagan.
    10. W mętnej wodzie...nie pływam.

    A tak sobie popisałam i pomyślałam, że z takiego testu, psycholog wyciągnąłby ciekawe wnioski :-)
    Pozdrawiam weekendowo !
    Ja siedzę w domu, zimno, mokro i palę w piecu, eeeee...

    OdpowiedzUsuń
  31. Może psycholog tak, ale dla mnie to sama przyjemność:-)
    Dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zabieram się zatem za zadanie.
    1. Może za 100 lat ludzi zastąpią roboty.
    2. Nie zawsze warto poświęcać się pracy.
    3. Z bólem serca patrzę w przyszłość.
    4. Mój dom jest, jak przytulny zakątek, miły dla ciała i ducha.
    5. Na moim talerzu zawsze mała porcja, ale za to smaczna i ładnie podana.
    6. Czasem warto zamknąć oczy, by przenieść się w inny, lepszy świat.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że
    8. Nie każda droga prowadzi nas do celu.
    9. Nikt nie uwierzyłby, że spełnię tak wiele swoich skrytych marzeń.
    10. Im większa torba, tym cięższa.
    11. W mętnej wodzie jest ponuro.

    Pozdrawiam milutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano, p.4 i 5 tak mi właśnie do Ciebie pasują, a marzenia spełniać to prawdziwe szczęście, zwłaszcza te o lepszym zdrowiu:-)

      Usuń
  33. Bardzo fajna zabawa☺

    1. Może za 100 lat ludzie … zaczną budować życie od nowa.
    2. Nie zawsze warto … dążyć do luksusu.
    3. Z bólem serca… najgorsze chwile ,gdy kogoś utracimy.
    4. Mój dom jest jak… stary młyn,koło się toczy,życie w nim wartkie i pachnie chlebem.
    5. Na moim talerzu…jedzenia się nie wyrzuca.
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by … wyobraźnia zawładnęła umysłem ,chociaż na chwilkę.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że… koń potrafi się śmiać
    8. Nie każda droga…dąży do celu.
    9. Im większa torba, tym…mniej w portfelu.
    10. W mętnej wodzie...nie ujrzysz swojego odbicia.
    ☺☺☺ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom jak stary młyn, aż poczułam zapach chleba:-) My też staramy się nie wyrzucać jedzenia...
      Dziękuję Ci bardzo:-)

      Usuń
  34. Ha ha ha !!! Fajne rozruszanie komórek mózgowych !!!
    1. Może za sto lat ludzie... nie będą już ze sobą rozmawiać.
    2. Nie zawsze warto... być upartym.
    3. Z bólem serca... przychodzi mi kłócić się z kimś.
    4. Mój dom jest jak... przystań.
    5. Na moim talerzu... jest zdrowie.
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy, by... znaleźć się daleko stąd.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że...
    8. Nie każda droga... prowadzi do celu.
    9. Im większa torba, tym... większe zakupy.
    10. W mętnej wodzie... nie widać życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja też nie lubię sie kłócić , nawet nie cierpię przypatrywać się kłótniom innych, aż serce boli.
      Dziękuję, Uleńko :-)

      Usuń
  35. Dobry pomysł na rozruszanie komórek. Pozdrawiam Asiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lubię takie zabawy.
      Dobrej niedzieli, Tereniu:-)

      Usuń
  36. Witaj zielono-żółto
    Powoli kończy się pierwsza majówka.
    A jak Tobie minęły te dni? Czy tylko na czytaniu odpowiedzi na zadane pytania. Oto moje, trochę chyba inne
    1. Może za 100 lat ludzie powrócą do natury.
    2. Nie zawsze warto podążać za wszystkimi.
    3. Z bólem serca wyjeżdżam z ukochanych miejsc.
    4. Mój dom jest jak bezpieczna przystań.
    5. Na moim talerzu brakuje prawdziwego chleba, pierogów, ciasta...
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy, by znaleźć się w innym czasie, miejscu, z innymi ludźmi.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że jestem czarownicą.
    8. Nie każda droga prowadzi tam, gdzie chcemy. Ale jej koniec może miło zaskoczyć.
    9. Im większa torba, tym więcej "potrzebnych" rzeczy się zmieści.
    10. W mętnej wodzie nie przejrzy się poranne słoneczko.
    Pozdrawiam nadzieją na wiosenne, majowe słońce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To brakuje na Twoim talerzu wszystkiego, co lubię...
      Weekend minął fantastycznie, towarzysko, wycieczkowo i kulinarnie:-)

      Usuń
  37. 1. Może za 100 lat ludzie będą życzliwsi dla siebie...
    2. Może nie zawsze kłućic sie...
    3. Z bólem serca opuszczam góry i fiordy...
    4. Mój dom to moje serce, to moje bezpieczne miejsce
    5. Na moim talerzu jest zdrowo i smacznie...
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy by mieć to co jest nieosiągalne...
    7. Nitk nie uwierzylby że nie umiem pływać
    8. Nie każda droga jest prosta
    9. Im większa torba tym więcej zakupów
    10. W metnej wodzie nie widać nic
    Fajna zabawa Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy umieją pływać, nie wszyscy umieją jeździć na rolkach...

      Usuń
  38. Ale super zabawa, chętnie wezmę w niej udział :)

    1. Może za 100 lat ludzie nie będą hejtować innych.
    2. Nie zawsze warto iść drogą na skróty (można wpaść w błoto)
    3. Z bólem serca muszę przyznać, że weekend się skończył.
    4. Mój dom jest jak przytulne miejsce, gdzie mogę się zrelaksować czytając książkę i pijąc herbatkę.
    5. Na moim talerzu zawsze brakuje warzyw.
    6. Czasem wystarczy zamknąć oczy , by odnaleźć się w innym świecie.
    7. Nikt nie uwierzyłby, że nigdy nie zapaliłam ani jednego papierosa.
    8. Nie każda droga jest właściwa.
    9. Im większa torba, tym więcej szukania.
    10. W mętnej wodzie nie ma ryb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też mało kto wierzy, że nigdy nie wzięłam papierosa do ust!

      Usuń