czwartek, 11 lutego 2016

Zaproszenie do Kawiarni

Dawno nie było żadnej dedykacji, nawet nie wiem dlaczego...tłumaczyć to można tylko tym, ze tak wiele blogów ostatnio podczytuję, że muza zgłupiała i nie mogła zdecydować się, przy kim zatrzyma się na dłużej.
Dziś zapraszam do KAWIARNI, której gospodarz słowem potrafi zauroczyć i duszę omotać... jednakże nie każdego atmosfera tam panująca skusi.
Mnie skusiła i zaglądam tam często, a autorowi tą skromną dedykacją za kunszt Jego chcę podziękować:

Jest w sieci taka kawiarnia
co blogiem czasem też bywa,
gospodarz i autor tekstów
sens życia na świat wydobywa.

Tu słowem pięknym zachwyca,
tam dźwięków podsunie parę,
zdjęcia z podróży podrzuca,
opisy miast, ludzi, krajów.

W uroczej tej klubo-kafejce
snują się opowieści,
gości zacnych przybywa
i wiele jeszcze pomieści.

Jeśli zatęsknisz wieczorem
za pięknem słowa i pieśni,
by serce i duszę nasycić
wstąp ze mną do kawiarenki.

24 komentarze:

  1. Do kawiarenki chętnie się z Tobą wybiorę
    musimy wybrać dogodną nam obu porę :)
    Jak zwykle pięknie opisane - piękna dedykacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu pięknie umawiasz się wierszem, gdy zawitasz w moje strony pokażę Ci najfajniejsze kafejki...

      Usuń
  2. Chętnie wstąpię! Choć za dużo czasu już mi to pochłania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, czasami też gonie w piętkę...ledwo nadążam czytać, ale tyle się dzieje :-)

      Usuń
  3. Faktycznie, w KAWIARNI miło można spędzić czas, jest tylko jeden problem - skąd go wziąć tyle, aby wystarczyło na wszystko co interesujące, i jeszcze na własnym blogu coś zasiać?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z blogami jest jak z książkami, wszystkich się nie przeczyta, wszyscy mamy ten ból.
      Miłego weekendu:-)

      Usuń
  4. idąc za Twą dedykacją - rekomendacją zajrzałam, zatrzymałam się chwilę, poczytałam... klimatycznie tam... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nawet nie znalazłam obrazka adekwatnego do wyobrażeń o takiej kawiarence...

      Usuń
  5. ... no patrz, pomimo tego, że jestem nocną ćmą, markiem, nietoperzem, poczułem senność - już po czwartej - i, mówię sobie, nie zajrzę już do nikogo... a zajrzałem... i powiem Ci bez krztyny kokieterii w głosie, że zaszczycony jestem Twoim wyróżnieniem, wierszem Twoim... i w ogóle... i... spostrzegam z niepokojem, że na Twoje dictum "właścicielowi" kawiarenki słów zabrakło, więc niechże choć powie: dziękuję....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli niemal o świtaniu zajrzałeś i mogłam ucieszyć twoje oczy, to tym większa dla mnie nagroda :-)

      Usuń
  6. O tym blogu jeszcze nie słyszałam, także z miłą chęcią nadrobię zaległość :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz piękne słowo i opisy podróży to nie zawiedziesz się:-)

      Usuń
  7. Wspaniale, idę tam... Ty to jak coś polecisz ;) Autor Kawiarenki wzruszony i wcale mu się nie dziwię :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, kochana, dawno Cię nie było:-) Serdeczności przesyłam:-)

      Usuń
  8. Asiu, masz wielki dar wyszukiwania ciekawych blogów, tylko ja potem nie mam czasy zaglądać, a za każdym razem naprawdę warto:) Z przyjemnością zajrzę do Kawiarni, bo Twój wierszyk bardzo zachęca:))) No i czuję się zaproszona, by tam zajrzeć:))) Dobrej niedzieli:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, z tym czasem na wszystko coraz większy problem, a gdy wiosna za pasem, to będzie ciągła walka między spacerowaniem a czytaniem...
      Miłych Walentynek Moniko :-)

      Usuń
  9. Taka widzę bardzo klimatyczna ta Kawiarenka. Zajrzałam, ale sama nie wiem, czy to jednak moje klimaty... Wiesz, to sie czuje od razu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wybiera swoje klimaty i na tym polega różnorodność i tak trzymać :-)
      Serdeczności:-)

      Usuń
  10. Twój piękny wierszyk zachęca do odwiedzenia tej kawiarenki.
    Pozdrawiam. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć, by przekonać się czy to nasza bajka...
      Pozdrowienia walentynkowe Tereniu:-)

      Usuń
  11. Znam dobrze już od paru lat tę Kawiarnię prowadzoną przez Andrzeja.
    To dla mnie za każdym razem uczta intelektualna taka wizyta w tej kawiarni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nie zajrzeć , po tym co przeczytałam. :)
    Z miłą chęcią wstąpię do KAWIARNI :)

    OdpowiedzUsuń