piątek, 27 lipca 2018

Anielska ławeczka

Kiedyś w oknie wystawowym ujrzałam taki napis:
Wszyscy jesteśmy aniołami z jednym skrzydłem - tylko w obecności innych aniołów mamy możliwość pofrunąć...

Niech te słowa będą mottem dla przedsięwzięcia, do udziału w którym zaprasza nasza blogowa koleżanka Gabriela Kotas.
Spełnia swoje pasje, pisząc dla dorosłych i dla dzieci, spotyka się z czytelnikami swoich opowiadań i wierszy, szydełkuje, prowadzi blog.
Na własny koszt wydaje tomiki, wsparcie znalazła w swoim wspaniałym mężu i przyjaciołach.
Sama także często bierze udział w różnych akcjach charytatywnych, ofiarowując swoje tomiki, aniołki i misie robione na szydełku.

Dziś zaprasza nas, by wesprzeć Jej nowy projekt i mieć możliwość subskrypcji kolejnego tomu poezji pod tytułem ANIELSKA ŁAWECZKA.
Nie trzeba więcej słów z mojej strony, bo autorka przygotowała piękne zaproszenie, sami wysłuchajcie i zdecydujcie:-)

KLIKNIJ W NAPIS 'Anielska ławeczka'- pomoc zamiast kwiatka

53 komentarze:

  1. Dziękuję Asiu i z niecierpliwością czekam na godzinę 10 tą :) Aż się projekt uaktywni :) Buziaki przesyłam i grzybowy aromat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, blogerzy nigdy nie zawodzą, mam nadzieję:-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja także, zwłaszcza gdy odpowiedni nastrój:-)

      Usuń
  3. Z całego serca kibicuję pani Garbieli i trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po jej myśli! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki super pomysł i podziwiam. Dobrze,że są tacy ludzie, bo dzięki temu łatwiej żyć jest nadzieja. Piękne motto...z niego byłby niesamowity wiersz, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż mogę powiedzieć na ten temat.Wiadomo ,że Gabrysia to taka Osoba,której jest trudno odmówić" Anielskości" dla dorosłych i dla dzieci jest taką Anielską Gabrysią,więc jak najbardziej usiadłabym obok na Anielskiej ławeczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miejsce zarezerwowane Grażynko :) Dziękuję

      Usuń
    2. Przysiadam się do Was z ochotą:-)

      Usuń
  6. Napis na witrynie piękny 😊
    Co do akcji to już pędzę zerknąć 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętałam go od razu, bo urzekł mnie bardzo!

      Usuń
  7. Juz pędzę na "anielską ławeczkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam ludzi z taką energią...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny cytat! Wiec jak pasja działa na życie! Coś wspaniałego :)
    http://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pełna uznania dla Gabrysi...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, Jotko.

    Korzystając z przerwy, też zerknę:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zerkaj, kochana, bo ładnie wszystko przygotowała:-)

      Usuń
  12. Takich osób już tak mało na świecie... Chętnie wesprę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj!
    Byłam, czytałam, podziwiam. Szacunek:)
    BUziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno zajrzę do Gabrysi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za poezją nie przepadam, ale pomysł mi się podoba. Ciekawe czym się skończy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wydaniem kolejnego tomiku, to autorki sposób na życie - wyjście do ludzi i pokazanie swojej pasji.

      Usuń
  16. Moje wsparcie Gabrysia już dziś rano dostała. Jotko, wspaniale, że o tym napisałaś. Zawsze uważałam i uważam, że masz duszę blogerki i wiesz, co, gdzie, kiedy i jak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, Iwonko! Ziarenko do ziarenka i może się uda:-)
      Swoja drogą, uważam, że o takich twórców powinny zadbać władze lokalne odpowiedzialne za kulturę, a nie tylko sprowadzać tzw.gwiazdy na festyny...

      Usuń
  17. Moje wsparcie również dostała, jakżeby inaczej. Władze dbają o siebie i stołki, a nie regionalnych twórców. Wydają krocie na zespoły, sprowadzają dziunie wyjące aż zęby bolą, a koszt szalony, a na wspieranie kultury nigdy grosza nie ma. Dlatego malarze, rzeźbiarze, poeci na moim terenie są prawie nieznani, choć piękne rzeźby, obrazy, tomiki wierszy mogłyby mieć swoją wystawę i można z nich byłoby być dumnym. Do tego trzeba mądrych wójtów, starostów, prezydentów miast.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania, obserwuję to u siebie w regionie, coś niby się dzieje, ale mam wrażenie, że głównie promowany jest sport...
      Dziękuję:-)

      Usuń
  18. Każda tego typu akcja ma znaczenie moim zdaniem. Szkoda tylko, że trzeba wspierać je oddolnie, nie ma specjalnie wsparcia od rządu czy samorządu (są oczywiście wyjątki).

    Na razie jeszcze parę spraw muszę dokończyć, wtedy możliwe jest, że wrócę do wspominania wyjazdu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisz wyjazd koniecznie, jestem ciekawa twoich wrażeń:-)

      Usuń
  19. Działania Gabrysi są godne wsparcia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam w Cieszynie w zeszłym roku i byłam w kawiarni Kornel i przyjaciele. Zgadzam się w pełni, że jest tam miła atmosfera.

    OdpowiedzUsuń