poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Wróciłam ciałem, duchem podążam....

Wróciłam przepełniona wrażeniami, zmęczona, ale szczęśliwa.
Dziękuję Wszystkim za życzenia, sprawdziły się w 100% - pogoda dopisała, humory także, uroczystości wypadły wspaniale (tak twierdzą goście).
Bawiliśmy się do 4.30, do końca parkiet pełen był tańczących par. Nie przypuszczałam, że wytrwam tak długo, nawet nie zauważyłam, że jest północ, gdyby nie tort weselny, myślałabym, że minęły dopiero ze dwie godzinki...

Najbardziej wzruszający moment wesela to podziękowanie Młodych dla rodziców.
Obejrzeliśmy film z wykorzystaniem zdjęć rodzinnych od narodzin obojga młodych do narzeczeństwa, w którym dorosłe już dzieci dziękowały rodzicom za Życie, Cudowne dzieciństwo, Edukację....było śmiesznie i wzruszająco, podkład muzyczny dopełnił całość, łzy lały się kaskadą i to nie tylko nasze, goście weselni wycierali ukradkiem spocone oczy.

Otrzymaliśmy( rodzice obojga młodych) wielki bukiet róż oraz upominek, zapierający dech w piersiach - voucher na następne wakacje!


Goście weselni otrzymali drobne upominki - maleńką flaszeczkę nalewki cytrynowej na miodzie własnej produkcji i dedykowane krówki (cukierki).

Mam nadzieję, że będę dobrą teściową, zresztą moja była cudownym człowiekiem, z kolei mój mąż zawsze swoją chwalił... mam więc dobre wzorce, a z synową złapałyśmy od początku świetny kontakt.

Szczęśliwe dzieci to szczęśliwi rodzice!

92 komentarze:

  1. To naprawdę miałaś dużo dobrego i wzruszającego jednocześnie!. I to ważne. Wygląda na to, że bez bólu i trudu masz ....drugie dziecko. To bardzo ważne, by w chwili ślubu swego dziecka nie odczuwać "straty" potomka a właśnie zyskiwać drugie dziecko. Ja mam cudownego zięcia i zawsze traktuję go jak swe drugie dziecko. I tak samiutko jest traktowana moja córka przez jego matkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest i z tego najbardziej się cieszę!
      Dziękuję Ci:-)

      Usuń
  2. Hej. Cieszę się Twoim szczęściem, ale cieszę się że już wróciłaś do nas ;) Jeśli masz dobre wzorce to będzie dobrze, już jest dobrze... Pięknie tam musiało być... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo młodych ludzi, którzy bawią się świetnie, DJ wymyślał fajne zabawy, czas leciał migiem...
      Dziękuję bardzo:-)

      Usuń
  3. Szczęśliwa rodzina, jak się patrzy. :)
    A my z tego dostaniemy piękną opowieść z kolejnych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, naprawdę było cudnie i radośnie od pierwszej do ostatniej chwili!

      Usuń
    2. A tyle jeszcze przed Tobą... :)

      Usuń
  4. Zapamiętam ; "Szczęśliwe dzieci to szczęśliwi rodzice!"
    dodam jeszcze od siebie " szczęśliwe wnuki,
    to szczęśliwi dziadkowie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, taka kolej rzeczy i mam nadzieję tego doświadczyć:-)

      Usuń
  5. To wspaniale, że wszystko się udało i było tak pięknie, cudowny prezent dostaliście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczenie odebrało nam mowę i ścisnęło gardła!

      Usuń
  6. Asiu wszystkiego co najlepsze dla Młodych. :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech los i ludzie sprzyjają Młodej Parze, a - tak jak powiedziałaś - i rodzice będą szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mamy nadzieję, oby zdrowie dopisało, by móc obserwować, jak potoczy się ich życie...
      Dziękuję Ci bardzo:-)

      Usuń
  8. jak się bawić, to się bawić.
    a kiedy człowiek wraca zadowolony, to znak, że zabawa była przednia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze podśpiewuję niektóre kawałki z wesela:-)

      Usuń
  9. "Szczęść Boże Młodej Parze" i Rodzicom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Młodej Parze
    jasnej drogi w przyszłość
    i radości z Bycia Razem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, ze tak miło spędziłaś czas a i oby Para Młoda żyła długo w zdrowiu i szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzruszająca notka. Sama miałam oczy na wilgotnym miejscu...
    Bądźcie wszyscy szczęśliwi: i Młodzi, i Rodzice! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I niech tak pięknie i szczesliwie bedzie do konca swiata.... i jeden dzień dłużej!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dołożymy wszelkich starań:-)
      Buziaki:-)

      Usuń
  14. Kochana
    Przywolalas moje weselne cudne chwile z Córki ślubu ❤️🌻😀

    OdpowiedzUsuń
  15. GRAŻYNA KOWALIK19 sie 2019, 15:44:00

    Bardzo się cieszę ,że udało się i starczyło Ci sił na hulanki i dobra zabawę.Czyli następne wakacje dostaliście w "prezencie" to super pomysł.Wygląda na to ,że już Jesteś teściową ,której tylko niektórzy mogą pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie, Grażynko, życie pokaże:-)

      Usuń
  16. Witaj, Jotko.

    Miło czytać taką sympatyczną relację:)
    Życzę, by nadal w zdrowiu i szczęściu Wam się żyło.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli w temacie „dobra teściowa” przy takich wzorcach po prostu nie możesz być inna.
    Czego serdecznie Tobie i młodym życzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby tak było, dobra teściowa to prawdziwy skarb :)
    Cieszę się, że zabawa była udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była bardzo udana, zgrana ekipa młodych gości rozhulała całe towarzystwo...

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Obym nie pasowała do żadnego dowcipu o teściowych...

      Usuń
  20. Takie zabawy zdarzają się rzadko, dlatego trzeba się wyszaleć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego dla Młodych!!! To się wytańczyłaś za wszystkie czasy. Ja już dawno nie byłam na żadnym weselu, ale i nie przepadam za weselami. Zyskałaś córkę. Ja z moją teściową nie żyje zbyt dobrze od pewnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to przykro słyszeć, ale może Wasze drogi jeszcze się zejdą, życzę wam tego!

      Usuń
  22. Myślę, że to, czy jest się dobrą teściową, czy synową zależy od obu stron. Ja bym nie przepadała za kimś, kto nie przepada za mną. Obie strony muszą się starać. Uważam, że będziesz świetną teściową, bo jesteś otwarta na świat i na ludzi, jeśli mogę sobie pozwolić na taką uwagę. ;) Cieszę się Twoim szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, obie strony muszą się starać.
      Dziękuję serdecznie:-)

      Usuń
  23. Cóż, teraz każdy widzi jaka teściowa jest. Ja bym się podpiął, ale już ździebko za stary jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze, że miło spędziła Pani czas, będzie co wspominać.
    Życzę dużo szczęścia i miłości Młodej Parze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się i gratuluję :) zazdroszczę podejścia do tematu teściowej :) w moim przekonaniu i w moich doświadczeniach DOBRA TEŚCIOWA to oksymoron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku teściowa była zaprzeczeniem złych opinii i złośliwych dowcipów:-)

      Usuń
  26. Zmęczona i zadowolona że wszystko wyszło dobrze

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje dla Młodej Pary.
    Będziesz dobrą teściową, jeśli nie będziesz się wtrącać i pouczać. A ponieważ masz umysł otwarty na świat i ludzi oraz dobre serce, więc wszystko wskazuje, że młodzi będą Cię uwielbiać.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wtrącam się już od 3 lat, więc chyba nie jest źle:-)
      Buziaki:-)

      Usuń
  28. No cóż, wypada pogratulować takiego pięknego święta, wzruszeń i radości, która niech trwa po sam kres... a nie byłbym sobą, gdybym nie zauważył, że szczęśliwym zbiegiem okoliczności przyrody (nie pisałaś o tym), pośród gości nie było pracownika urzędu skarbowego :-):-) :-)... bo wiesz, o co chodzi... pozdrawiam za Twoim pośrednictwem również młodych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli był to incognito....mam nadzieję, że nie pojawi sie nagle, ale z konta ściągnęli mi znowu abonament RTV - zległy za rok!
      Dziękujemy serdecznie!

      Usuń
    2. Mnie ściągnęli 1800 złotych, w tym za czas, kiedy telewizor zarejestrowany był na moją mamę 🙄

      Usuń
  29. No. W przyszłym roku się poweselę, czekają mnie trzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to ćwicz kondycję i poszerzaj żołądek:-)

      Usuń
  30. To super Jotko, że tak wspaniale wszystko się udało:-)
    Prezent od 'młodych' wprost wymarzony... Ciekawa jestem gdzie pojedziecie;-)?
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zasugeruję się twoimi podróżami, kto wie?
      Buziaki przytulaki:-)

      Usuń
  31. Jeszcze raz wielkie GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  32. Na pewno będzie Pani świetną teściową! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś miała rację i proszę mów mi na Ty, bo "Pani" źle mi sie kojarzy...

      Usuń
  33. Wspaniały upominek i świetnie, że wybawiliście się na weselu :)
    Dobra teściowa to skarb :)

    Mnie niestety sie nie trafila, choć kto wie moze jeszcze się zmieni na lepsze, teraz niestety jest to typowa teściowa z dowcipów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, macie młody staż, może teściowa przejrzy na oczy, jaki skarb sie trafił jej synowi!

      Usuń
  34. Cudownych dni, miłości i przyjaźni wzajemnej,aby Młodzi mogli sobie mówić "kocham Cię więcej niż wczoraj ale mniej niż jutro" do końca świata :))) SZCZĘŚCIA I RADOŚCI dla całej RODZINY :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Asiu, cieszę się, że uroczystość się udała i że wróciliście szczęśliwi. Dużo szczęścia dla pary młodej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, nie mogłabym być szczęśliwsza i dziękuję za dobre słowo:-)

      Usuń
  36. Dobrze czytać, że wszystko się udało. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo się wzruszyłam , czytając te słowa Asiu - pewnie dlatego, że przeżywałam wszystko razem z Tobą. Cieszę się ogromnie, że wszystko poszło na medal - no i te wakacje... ach... będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, będzie! Ja co chwilę mam spocone oczy...

      Usuń
  38. Oj przepiękne kwiaty

    Cos w tym jest ze szczesliwe dzieci to szczęśliwi rodzice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewien etap życia zakończony, inny to wielka niespodzianka:-)

      Usuń
  39. Szczęścia dla młodej pary i dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego dla młodej pary i ich rodziców. Cieszę się razem z Tobą ich szczęściem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję Młodym i Rodzicom, wspaniałe chwile mieliście. Ja też marzę o ślubie syna. Na razie cieszę się zaręczynami. Zauważyłam, że w modzie są teraz upominki dla gości. HM, jak wesele jest wielkie to chyba trochę kłopotliwy zwyczaj? Ale też bardzo miły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale nalewkę syn zrobił sam, buteleczki i nalepki zamówili w sieci, krówki także, nie jest tak źle...to zależy co kupujesz i ile robisz sama.
      Dziękujemy pięknie :-)

      Usuń
  42. Witaj jak zawsze weekendowo
    Wierzę, że będziesz dobrą teściową. Bo jakże mogło być inaczej.
    A dzisiaj od siebie również chcę postawić na Twoim stole w wazonie wszystkie kolorowe kwiaty lata. Niech subtelny zapach każdego z nich wypełni wnętrza Twojego mieszkania....
    Pozdrawiam wszystkimi kolorami dojrzałego lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sporą dawkę optymizmu i letniego nastroju:-)

      Usuń
  43. Cudownie, Jotko! Wielkie gratulacje.
    Nie mam wątpliwości, że będziesz (jesteś) wspaniałą teściową.
    A no masz teraz na co czekać - cudowne wakacje przed Wami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia i wiarę we mnie:-)

      Usuń