niedziela, 2 lipca 2023

Życie w obrazkach

 Zawsze podziwiałam autorów memów za trafność spostrzeżeń i celny dowcip. Zapisuję niektóre w schowku mojego laptopa. Zaczęły się wakacje, pakuję walizki, więc na razie post obrazkowy, może kogoś rozbawi i mam nadzieję nikogo nie obrazi...


Gdyby pokrywy weszły do użytku , to nawet zdrowe by było. Moja babcia mawiała, że warto obić nogi pokrzywą, bo to dobre na reumatyzm:-)
Za przyjmowanie kopert napiętnowano kiedyś lekarzy i urzędników. Koperty w czasie kolędowania po domach nadal aktualne i nikogo nie oburzają, Nieznane kwoty bez płacenia podatku...


Tego zjawiska chyba nie trzeba komentować, to widać gołym okiem...


Widocznie prezes załatwił transfer do Hiszpanii:-)


Tak, lokaty...a podatek płacimy od pensji czy emerytury, od oszczędności już opodatkowanych raz dochodów i nie wiem od czego jeszcze...
Wiele takich szkoleń zaliczyłam, gdy już w czasie zajęć pytałam siebie - co ja tu robię?



80 radiowozów na ulicy Mickiewicza, jak śpiewał Daukszewicz...ale policja nie pilnuje willi prezesa, tylko porządku na ulicy, a u mnie strażników jak na lekarstwo!


Aż ciśnie się na usta słynna maksyma księdza Tischnera o prawdach...


68 komentarzy:

  1. Też czasem przeglądam memy i faktycznie trafnych spostrzeżeń i celnego dowcipu autorom odmówić nie można :)
    Udanych wakacyjnych wojaży! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JoAsiu ♥
    cudownego urlopu, relaksuj się ile dusza zapragnie ! ^^ ♥
    ..niektóre memy są znakomite i można się pośmiać :)

    - pozdrawiam Cię Kochana najserdeczniej i najcieplej,
    ogrom zdrówka i uroczych chwil każdego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, kochana AnSo, po takich życzeniach to będzie na pewno cudowny czas!

      Usuń
  3. Pięknej pogody nie męczącej upałem i nowych, ale wspaniałych wrażeń życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bez upału poproszę, bo coraz gorzej go znoszę!

      Usuń
  4. Pierwszy mnie rozłożył na łopatki.
    Zaś polityczne to już nie wiem, śmiać się czy płakać raczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za polityką to już nie nadążam, nawet się nie staram, szkoda czasu...

      Usuń
  5. Nie tylko autorzy memów odznaczają się poczuciem humoru, Ty także, bo wybór jest znakomity. Udanych podróży.
    Iwona Zmyślona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, widocznie mamy podobne poczucie humoru:-)

      Usuń
  6. mem o pokrzywach to wnuczek starego kawału:
    - jaki jest dwudziesty stopień zasilania? (elektrycznego - wyjaśniamy młodszym)...
    - milicja chodzi po domach i świece rekwiruje...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :) Tego mi było trzeba :) A Tobie życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podzowam ludzi za ich kreatywność i mądrość :) Asiu udanych wakacji życzę i ciekawa jestem co wybrałaś :) nasz urlop zaczyna się za tydzień i tylko modlę się o pogodę :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos tam pewnie napiszę z trasy, a wybrałam uzdrowiska, jak przystało na emerytkę:-)

      Usuń
    2. To czekam na relacje i życzę udanego pobytu i dobrej pogody :)

      Usuń
    3. dzięki, zapowiada się nieźle!

      Usuń
  9. Pokrzywy i tylko pokrzywy.... cudownego wypoczynku bez pytania "Co ja tu robię?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wybieram, więc chyba się nie zawiodę, dziękuję:-)

      Usuń
  10. Wszystkie memy naprawdę zabawne, mocno się uchachałam, poza ostatnim - ten jest ogromnie smutny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ten jest nie tylko smutny, ale nawet oburzający!

      Usuń
  11. Niektórym bardziej ból oparzeniowy więcej uciech sprawia niż wyganianie nimi niewidocznego reumatyzmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boli strasznie, zwłaszcza gdy wpadniesz goły w pokrzywy:-)

      Usuń
  12. Witaj, Jotko.

    Przykra rzeczywistość na wesoło. Tyle nam zostało - pośmiać się:)

    Udanego wyjazdu życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, pośmiać, zrelaksować i iść dalej...
      Dziękuję i ściskam wakacyjnie:-)

      Usuń
  13. Celene, trafne, cudowne... Najcudowniejsze to pierwsze :-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pierwszy tez mnie rozśmieszył, dzieci miewają specyficzny ogląd świata dorosłych, warto się od nich uczyć:-)

      Usuń
  14. Bardzo dobre.
    Życzę udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, byle siły były, bo na pogodę wpływu nie mamy:-)

      Usuń
  15. Śmieszno gorzkie te memy, tak jak nasza rzeczywistość.
    Wspaniałego wypoczynku życzę, pięknej pogody i pełnego relaksu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Mario i wzajemnie - cudownego lata!

      Usuń
  16. Potrafisz rozbawić.
    Ten o szkoleniu jest bardzo fajny :)
    Życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och te szkolenia, czasami to strata czasu...
      Dziękuję i wzajemnie:-)

      Usuń
  17. Smutna rzeczywistość płynie z obrazków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obrazkowo ujęłaś pieknie ten wpis, nic dodać nic ująć tak to niestety wygląda ta rzeczywistość.Smutasy na bok, miłego wypoczynku i odstresowania się.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne Jotko. :) Dziękuję. Można się uśmiechnąć, choć w ostatnim przypadku uśmiech jest nieco gorzki, w tym alkoholowym również, bo to smutny nałóg.
    O szkoleniu i duszeniu super. :)
    Jotko, udanych wakacji, dobrego zdrówka, kondycji i sprzyjającej pogody.
    Odpocznij od blogowania, a potem nie omieszkaj podzielić się wrażeniami i jakimiś fajnymi miejscówkami.
    Pozdrawiam, udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od blogowania nie odpoczywam, nie męczy mnie, wręcz przeciwnie:-)
      I dla Was niechaj wakacje będą udane!

      Usuń
  20. Zawsze się śmieje, że memy są genialne, ale zazwyczaj komentarze pod nimi wygrywają treść obrazków. Często lepszy ubaw z tego co ludzie napiszą;).

    Dobrego wypoczynku! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, puentowanie to wielka sztuka!
      Dziękuję i wzajemnie cudownych wakacji:-)

      Usuń
  21. Kampania wyborcza dotarła i do Inowrocławia. Trzeba się brać do pracy bo czasu mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało bywam ostatnio w Inowrocławiu, częściej u wnuka...

      Usuń
  22. BBM: Niewesołe te memy, ale lustro rzeczywistości trafne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten pierwszy obrazek troszkę mnie rozbawił. Pozdrawiam :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie tez uderza trafnosc memow, duzo powiedziane w jednym rysunku i zdaniu. Jednak nie poluje na nie, wpadnie mi w oczy to popatrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapisuje na tablicy Pinterest, a na pocztę dostaje nowości...

      Usuń
  25. Muszę przyznać, że zrobiłaś mi dzień i poprawiłaś humor do drugiej już dzisiaj herbaty. Chociaż niektóre memy mają niewiele z wesołością i raczej zasmucają tym, że są rzeczy, na które nie mamy żadnego wpływu, bo nawet złość i zgrzytanie zębami nie pomaga. Niestety są równi i równiejsi i to co dla jednych jest przestępstwem, dla innych jest tradycją i zachowaniem godnym prawdziwego chrześcijanina.
    Pieknego urlopu i cudownego lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo, a uśmiech jest potrzebny nie tylko z rana, więc uśmiechaj się jak najczęściej:-)

      Usuń
  26. Od wczoraj śmiejemy się z mężem z tych memów, bo niektóre są do śmiechu, a niektóre niewesołe, choć bardzo trafne, a dotyczą naszego życia; udanych wakacji, Jotko, wypoczywaj zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypoczywam na teraz i na zapas, uściski dla Was!

      Usuń
  27. Wszystkie memy rewelacyjne ale najlepszy ten ostatni.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pycha kroczy przed upadkiem, może i tu się sprawdzi?

      Usuń
  28. ogolnie nie przepadam za memami. dla mnie to rodzaj spamu. bezuzyteczne infromacje ktore atakuja ze wzsystkich stron. jak widze ze ktos daje memy na fejsbuku to ignoruje. bardzo rzadko mi sie jakis podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie mam kont na forach społecznościowych...ale czasami dostaję na telefon, nie ma tego dużo, bo nie mam wielu znajomych.

      Usuń
  29. Tak, tak…tradycja i korupcja zależą od tego kto bierze. Zgodnie z tą „trafycją” nasi włodarze dotują Rydzyka.
    Marek z E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, no i jeszcze swoich...sporo tego dotowania!

      Usuń
  30. Uwielbiam memy. Krótki szybki przekaz pełen wymownych treści.

    OdpowiedzUsuń
  31. Daleka jestem od politycznych newsów i raczej mnie to nie interesuje... ale cała prawda o obecnym rządzie - mem trafiony w punkt ! Podoba mi się ! Podobnie jak to, że "są równi i równiejsi."...no i te koperty nieopodatkowane !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te koperty, to tylko szczyt góry lodowej...

      Usuń
  32. Dużo uśmiechu i pogody ducha życzę.b

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. dzięki, zapisuję te, które zwracają moją uwagę:-)

      Usuń