sobota, 5 sierpnia 2023

Uśmiechnij się!


 Przed nami trudny pogodowo weekend, bo nie wiem  jak Wy, ale ja źle znoszę spektakularne zmiany pogody , silne wiatry, fronty burzowe itd.

Aby za bardzo nie skupiać się na dolegliwościach ciała i ducha, bo i czas w polityce niewesoły, a nasze prywatne zasoby kurczą się niemiłosiernie ( nie wiem dlaczego drożeje wszystko co tydzień) sięgnęłam do sprawdzonej metody podnoszenia nastroju, czyli czytania, rozpieszczania się smakołykami i wyszukiwania memów opowiadających o naszej matrixowej rzeczywistości...

Miał być zupełnie inny temat we wpisie, ale jak powiedział ktoś filozoficznie - jeśli wpadasz w dołek, przestań kopać i wyrzuć łopatę, a może szpadel, bo nigdy nie wiem co jest do czego...



Jakoś tematy i memy medyczne zawsze są na czasie, nie uważacie?



Równie popularne , sądząc po liczbie wyświetleń bywają memy małżeńskie...




Zawsze dobrze pośmiać się z własnych słabości, starczy nam memów na długo... 




Jak nazwać tę kategorię? Psychologiczno-filozoficzne?

Ostatnia kategoria to chyba moja ulubiona...

Jeśli komuś te obrazki poprawią nastrój, to pośmiejemy się razem:-)

82 komentarze:

  1. Poprawiły...Oj poprawiły, choć to - w przenośni - śmiech przez łzy.
    Dziękuję...
    P.S. Podobno PrezesZbawPolskie ma dostać Pokojową Nagrodę Nobla. - wspólnie z Putinem i Łukaszenką, za budowanie porozumienia i braterstwa między ludźmi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdziwiłabym się, taki chichot historii co jakiś czas się zdarza!

      Usuń
    2. A ja słyszałam, że niemiecki kolaborant Tusk ma dostać medal od Putina za Smoleńsk. Ty już chyba masz medale od Gomułki i Gierka to wiesz jak to wygląda czerwona pokurczona staruszko!

      Usuń
    3. O, jak miło, nawet Kloszard ma więcej kultury, choć komunistką też mnie nazwała, ciekawe...

      Usuń
    4. No popatrz, Jotko... Ciebie też odwiedzają PiS-uardessy! Zastosuj może jakiś środek usuwający żoliborską odmianę mephitis mephitis i wydzielane przez to stworzenie beżowe substancje emitujące fetorliwe wonie...

      Usuń
    5. Zastosuję, na razie traktuję to jako ciekawostkę i antyprzykład komentatorskiej aktywności...do badań socjologicznych:-)

      Usuń
    6. pisuarskie komuchy to zaiste zgraja nieuleczalnych daltonistów ślepych na własną czerwień :)

      Usuń
    7. No ja nie wiem, co oni mają z tą czerwienią, ale pokurczona staruszka?

      Usuń
    8. może Czerwona /vel Beżowa/ to herod-baba i każdą inną kobietę postrzega jako pokurczoną?... a z tą "staruszką" to proste: odmładza się tym, po prostu nie akceptuje własnego wieku, bo neokomuniści w ogóle mają problem z akceptacją siebie, LOL...

      Usuń
    9. Bardzo przekonujące tłumaczenie:-)

      Usuń
  2. Wszystkie są super!!! Ale dzisiaj wybieram "Pamiętaj masz być szczera i miła ... ale jednocześnie?"
    Stokrotka


    OdpowiedzUsuń
  3. Rozbawił mnie ten z pantoflarzem. Udanego weekendu Asiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, panowie pewnie się nie przyznają ;-)

      Usuń
    2. Sir Absurd z K-Lechistanu6 sie 2023, 19:57:00

      Nie przyznają się pantoflarze. Prawdziwy mężczyzna zbyt szanuje swą żonę, by jej zawracać glowę czymś tak dla niej nieistotnym. Po prostu idzie na piwo... Po jakimś czasie wraca. Na ogół bez piwa, niestety.

      Usuń
    3. O widzisz, to interesująca koncepcja!

      Usuń
  4. :)
    Mnie ostatnio rozbroił mem: "Chory zaczął być nieufny, kiedy zauważył, że lekarz przymierza jego buty".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widziałam inny : żona do męża w ogrodzie - przestań kopać, ja się tylko zdrzemnęłam!

      Usuń
  5. faktycznie prognozy na weekend nie budzą mojego entuzjazmu, bo z pewnych względów naprawdę potrzebuję dużo słonecznych dni, żeby tak choć tydzień lub dwa, a potem niech już sobie leje do spodu...
    co do apteki, to na poczcie też jest nieciekawie, co prawda list lub paczkę jeszcze wyślę i nawet szybko to dochodzi, ale mam wrażenie, że to nie poczta, tylko jakiś sklep z dewocjonaliami i tak się zastanawiam, kiedy zaczną mnie wypytywać o wyznanie moje i adresata, od odpowiedzi popartej kartką od proboszcza uzależniając, czy w ogóle podejmą się tej wysyłki...
    p.jzns:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie dziwi, że list polecony listonosz nieraz wrzuci do skrzynki, ale gdy zostawi awizo, to przesyłki dla męża mi nie wydadzą...
      U mnie na razie ciepło, deszczu mało, ale duchota straszna!

      Usuń
    2. te dziwne praktyki z poleconymi to już pamiętam od dłuższego czasu...
      u mnie od rana chłodno i ciemno od chmur, po południu lało parę godzin, a jutro według meteo.pl /chyba najtrafniej prognozują/ od rana znowu ma lać i taka zabawa do poniedziałku włącznie...

      Usuń
    3. Alerty rozsyłają, ale najlepsza prognoza to wymiana kontaktów miedzy różnymi częściami Polski lub kamerki internetowe na żywo:-)

      Usuń
  6. Pośmiałam się trochę,rzeczywiście aura za oknem i w polityce niezbyt,niezbyt....Jednak mnie już cieszy jutrzejszy wyjazd do Warszawy,aby za niedługo obchodzić "równe" urodziny mojej córki-Julii.Przy okazji spędzę czas z rodzeństwem (2 siostry-bliźniaczki i młodszy brat).Właśnie w tej chwili za oknem pompa i odgłosy burzy się zbliżają.Ale .....nic to

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten ostatni obrazem z grzybami :D Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, na pochmurne dni dobre są usmiechy i smakołyki. Cokolwiek, co pomaga...
    Pozdrawiam serdecznie, Asiu!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacery także, byle nie lało lub trzeba mieć kalosze...

      Usuń
  9. Zdecydowanie prowadzi Voltaren :) Pogody w sercu Asiu i miłych chwil z ciasteczkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielu rzeczy mogę zrezygnować, ale z ciasteczek do kawy - nigdy!

      Usuń
  10. Kazdy jeden udany tak bardzo ze nawet nie potrafie wybrac ulubionego.
    Zadziwia mnie rowniez pomyslowosc ludzi ktorzy je tworza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też, powstają memy na każdy niemal temat!

      Usuń
  11. Niektóre prawdziwe i z życia wzięte.Mój św.pamieci wuj przyszedł kiedyś po kilku głębszych i gotował jajka 2 godziny i nadal były twarde.Wywolalas usmiech na mojej twarzy , nasz kraj to mistrzowie memow.Pozdrawiam deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech na twarzy, to sukces i lepszy nastrój!
      Buziaki:-)

      Usuń
  12. Pośmiałam się i ja. U nas w radio powiedzieli, że jest całkiem ładna jesień tego lata ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak źle to jeszcze nie jest, po suszy dopiero zieleń się odradza...

      Usuń
    2. U nas jest... małżonek wczoraj wracając z Polszy i dojeżdżając do domu doznał niemal szoku, kiedy zobaczył, że termometr w aucie pokazuje tylko kilkanaście stopni (nocami spadało do 13). Dziś włączyliśmy na chwilę ogrzewanie bo obaj z synem się trzęśli z zimna, a i mnie się nie przewalało mimo żem w bluzie i długich spodniach w domu.

      Usuń
    3. Mieszkam w bloku, więc mam trochę cieplej, ale na dworze faktycznie dziś 14 stopni, podobno od piątku cieplej:-)
      Mnie pogoda nie martwi, wolę tak, niż ekstremalne upały...

      Usuń
  13. Z tą szczerością i byciem miłym to faktycznie bywa trudne. :D
    Na ten weekend były plany, ale przy zapowiadanych deszczach i chłodzie trzeba było odłożyć na kiedy indziej... Energii też ubyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tej energii cos mało, u nas duchota straszna, po każdym spacerze ledwo do domu wracamy!

      Usuń
  14. BBM: Przychodzi baba do lekarza a tam… policjant i ksiądz!
    Wszystkie wybrane przez Ciebie memy zabawne.;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak , twój przykład byłby zabawny, gdyby nie był tak gorzki!

      Usuń
  15. Taka pogoda zawsze mi pasuje. Jadę wtedy na działkę, albo na dłuższy spacer. W ostateczności majsterkuję w domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są :) A śmiech zawsze mile widziany..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze umiemy się śmiać, to nie jest źle...

      Usuń
  17. Wszystkie zabawne, a numer dwa wielce życiowy i prawdopodobny. No ale przecież muszą medycy na kimś praktykować!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie fryzjerzy, a efekt może się wymknąć spod kontroli:-)

      Usuń
  18. Hearla bardzo lubię dawno nie widziałam jego memów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Memów rozmaitych jest mnóstwo w sieci, ale nie wszystkie bywają cenzuralne...

      Usuń
  19. No to jestem prawdziwym mężczyzną … wiem, że nie mogę..😂😂😂
    Marek z E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jak każdy prawdziwy facet na pewno lubisz słodycze:-)

      Usuń
  20. Uśmialiśmy się setnie z mężem🤣 hm! mem z voltarenem bliski nam bardzo , mąż smaruje łokieć, a ja bark🤣 serdeczności Maria z PP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, u nas maści na porządku dziennym, obowiązkowo!

      Usuń
  21. Najbardziej przypadły mi dwa. Pantoflarz i operacja. .🤣🤣🤣🤣🤣.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Tereniu, że uśmiechnęłaś się weekendowo:-)

      Usuń
  22. Grzybowe wesołe najbardziej dla mnie😄
    Kochana
    Serdeczności moc przesyłam w deszczowy dzień☔🍰☕🌸🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz nam niestraszny, stos książek czeka na przeczytanie:-)
      Buziaki, kochana!

      Usuń
  23. Właśnie dziś mam załamanie pogodowe w pełnej krasie za oknem. Brrr...
    W taki dzień pozostaje kawa, książka i.... dobry mem :)
    Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my na spotkaniu ze znajomymi w eleganckim lokalu, deszcz za oknem nic nam nie zrobił:-)

      Usuń
  24. U nas od wczoraj leje prawie non stop , dobrze, że nie znam alfabetu Morse'a bo bym była całkowicie ululana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znam, bo to i rynny mogą jeszcze wzywać lub gołębie...

      Usuń
  25. A na Mazowszu ostatni raz porządnie popadało za Tuska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Kujawach to chyba za Gierka...

      Usuń
    2. Być może Kujawską wilgoć defrauduje europoseł Richard Cz.z Paranoi i Schizofrenii? Im nawet deszcz się do palców przylepia.

      Usuń
    3. To już prędzej poseł Girzyński z Torunia, Czarnecki po Europie szaleje.

      Usuń
  26. Świetne memy, podoba mi się każdy z nich, ale żaden nie rozśmieszył mnie tak bardzo, jak 3 komentarz, tu to dopiero zrywanie boków ;)))
    Uściski serdeczne Jotko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? najpierw się zdziwiłam, ale potem to tylko trzymać się za brzuch:-)

      Usuń
  27. No pięknie i wesoło! Zawsze te chłopy są gorsze niż płeć przeciwna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z grzybami najlepsze. Czegoz to sie nie robi dla przetrwania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten z grzybkami jest cudny!!! Wyślę go mojemu SzM gdy będzie mnie ciągnął na grzybobranie 😄😉

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne i śmieszne. Uśmiech jest zaraźliwy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uśmiechnęłam się - dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój powściągliwy komentarz nie znaczy, że nie doceniłam anegdotycznego dowcipu memów - bywają dni, gdy nic nie bawi. Ale uśmiechnęłam się naprawdę szczerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donko, komentarz nie musi być tasiemcowy, doceniam każdy i miło mi, że zaglądasz:-)

      Usuń
  33. Uśmiałam się 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń