czwartek, 1 października 2015

Bez pukania

Tym razem zapraszam na blog Ultry, gdzie zaglądam, komentarze staram się wpisywać, o co nie trudno, bo wiele jest tam ciekawych rzeczy.
Każdy z nas poszukuje czegoś dla siebie, czasami trafiamy na ciekawe blogi za podpowiedzią właśnie lub dlatego, że spodobał nam się na przykład czyjś komentarz.
Dziś zatem blog BEZ PUKANIA ma swoją dedykację:

Wchodzę bez pukania
i przecieram oczy -
wszak na blogu Ultry
zawsze coś zaskoczy.

Krakowskie zabytki
i smaki krakowskie,
magia starych uliczek
a fotki wprost boskie.

Lato w słojach zamknięte
z poetyckim przesłaniem,
garść dygresji o diabłach,
o sztuce rozważania.

Całość pięknie podana
jak wszystko w Krakowie
wchodźcie więc bez pukania
rozsmakujcie się w słowie...

24 komentarze:

  1. Brak mi słów, jesteś po prostu niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, niesamowity jest proces powstawania rymów w czyjejś w głowie, sama nie do końca wiem jak to się dzieje...

      Usuń
  2. fantastycznie, Jotko :D swoimi wierszami zachęcasz do odwiedzania poszczególnych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stęskniłam się za Twoją twórczością Jotko. Przy okazji pozdrawiam Ultrę. Widzę, że wszystkie odwiedzamy się w jednym kręgu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwww! Jesteś niewiarygodna! Piękny wiersz, pięknie to ujęłaś! Czoło w dół !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zaczynam się rumienić...ale miło mi, serdeczności:-)

      Usuń
  5. Joasiu, za chwilę wstyd będzie prowadzić bloga, a nie mieć od Ciebie wiersza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, udał Ci się dowcip, rozbawiłaś mnie do łez, też puszczam do Ciebie oko ;-)

      Usuń
  6. Ale wspaniały wiersz :) Niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  7. po takiej rekomendacji koniecznie muszę zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zachęcać nie trzeba. Mam ten blog na liście swoich ulubionych i zaglądam tam również "bez pukania". Pozdrawiam serdecznie I dziękuję za wizyty u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie przyjemność, bo twoje komentarze wierszem pisane są bardzo trafne i trudno się z nimi nie zgodzić...

      Usuń
  9. No i co ja mam powiedzieć? taka jestem zawstydzona i chowam się w kąciku, nie zasłużyłam na tyle pochwał. Nawet rymów nie umiem składać, a zwykle piszę z potrzeby i z przekory. Jak to w życiu bywa. A za piękne słowa dziękuję niepomiernie. Pozdrawiam i zasyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pochwały, to szczera prawda! Pozdrawiam ciepło:-)

      Usuń
    2. W każdym razie dziękuję, choć nie zasłużyłam. Mam nadzieję, że będziemy bywać u siebie z powodu tej samej wrażliwości. Serdeczności i uściski.

      Usuń
  10. Kolejny piękny wiersz...jak ja chciałabym umieć tak rymować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tam 3 grosze, ale miło, że się podobają...namawiam do spróbowania:-)

      Usuń
  11. I kolejna perełka w blogosferze! Znaleziona przez Ciebie i pięknie ubrana w szaty poezji! Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha, zapomniałam wcześniej napisać, świetne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniko za miłe słowa, zdjęcie pasowało tu bardzo, choć nie moje...

      Usuń