piątek, 23 października 2015

Na rowerze z Hegemonem

Sama lubię podróże małe i duże. Jeśli pogoda pozwala wyruszamy w każdy weekend na wyprawy, odkryć nowe miejsca, porozmawiać z ciekawymi ludźmi, popróbować nowych smaków. Dlatego też chętnie zaglądam na blog Hegemona, który pięknie opisuje i ilustruje swoje wyprawy. Jeśli lubicie więc podróże, także palcem po mapie i szukacie inspiracji, zajrzyjcie do Hegemona.


Zafiksowany na drodze

Hegemonie globtroterze
cudne twe podróże
świat przemierzasz na rowerze
czas Ci się nie dłuży.

Czy to bliska okolica
czy kraju rubieże -
wszystko zwiedzisz, spenetrujesz
słowami ubierzesz.

Piękne z wypraw zdjęcia
w każdej opowieści,
ile wzruszeń, zachwytów
każda z nich pomieści.

My czytamy zdumieni
z rumieńcem na twarzy,
jak Hegemon z zapałem
o podróżach swych gwarzy.


10 komentarzy:

  1. Jak każda dedykacja pięknie i sprawnie napisana i nasz kochana Jotka-blogowa swatka znalazła kolejny super blog, gratuluję i na pewno tam zajrzę choćby z samej ciekawości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, czy super to każdy sam musi ocenić, bo każdy lubi co innego, to raczej taka moja sugestia, ale jeśli tak się złożyło, że polecałam fajne, to tym lepiej, cieszę się.

      Usuń
  2. Dziękuję :-) Wiesz, że jeszcze nikt wiersza o Hegemonie nie napisał ? Bardzo miłe uczucie przeczytać taki wpis o sobie :-) Jeszcze raz - dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie sprawić komuś przyjemność, więc jeśli dedykacja przypadła Ci do serca, to tym większa radość dla mnie :-)

      Usuń
  3. Dla mnie także ktoś kiedyś napisał wiersz, równie piękny jak Twój dla Hegemona, ale czar prysł, kiedy okazało się, że autorem utworu jest Konstanty Ildefons Gałczyński, ale nie ma tego złego, bowiem stałam się wielbicielką jego poezji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super podejście do sprawy, to nawet trochę romantyczne, że ktoś chciał Cię obdarować poezją, a że nie swoją? Cóż, nie każdy czuje się na siłach.

      Usuń
  4. chętnie wpadnę, zawsze lubiłam czytać o podróżach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, no jesteś niemożliwa z tymi perełkami w internecie! Kolejna...! I świetny wiersz! Podróże? Czyli coś dla mnie, z przyjemnością zajrzę:) Słonecznej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniko i Tobie także samych przyjemności i słońca oczywiście, bo coś go mało ostatnio...

      Usuń