piątek, 12 stycznia 2024

Podpisz zdjęcie :-)

 Choroby nadal szaleją, musiałam więc wyjechać, by pomóc w opiece nad chorym wnukiem.

Żal patrzeć, gdy maluchy dopada paskudny wirus, a można tylko czekać na poprawę i mieć zaufanie do pediatry, że dobrze pokieruje leczeniem.

Musiałam także przełożyć spotkanie z panią Olgą, na które tak się cieszyłam.

Aby zająć głowę czymś lżejszym, wstawiłam dziś zdjęcia drzew z ostatniego spaceru do parku, na końcu fotka z jesiennego wypadu do Kruszwicy.

Jak widać, drzewa bywają niesamowite, a brak liści powoduje, że widzimy więcej szczegółów.

Moja prośba do czytelników, to wymyślenie podpisów pod zdjęciami:-) Potraktujcie to zadanie jako zabawę w nowym roku, liczę na waszą kreatywność!


1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.

Można też wybrać najciekawsze według was drzewo:-)

Zdrowia dla wszystkich, bo z chorobami nie ma żartów!

65 komentarzy:

  1. Tytuł do zdjęcia numer 7 , dla mnie najciekawszego- Miejsce do rozmyślań nad wodą.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Tu DUŻY kot ostrzył pazury, 2. tunel dla wiewiórek 2. i wszyscy razem. 4. stare ale daje radę 5. Czy tu ktoś mieszka? 6 para iglasta 7. dobre miejsce do pozowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, skojarzenie nr 7 bardzo mi się podoba!
      Dziękuję :-)

      Usuń
  3. 2. Okno na świat.
    Ucałuj ode mnie Leosia i przytul serdecznie.
    Babcia Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 - "na sali balowej tańczymy walca" 😃 Wszystkie zdjęcia urokliwe.
    Zdrówka dla całej rodzinki Jotko, wirusy szaleją znowu i zdrowie potrzebne. My z MS się zaszczepiliśmy na co się dało (nowy covid i grypa), wprawdzie dopadły mnie katar i kaszel, ale już po dwóch dniach przechodzą, więc myślę, ze szczepienia pomogły. Zdrowia kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam tez szybko przeszło, ale te wirusy atakują stadami...

      Usuń
  5. 1. Tunele dla krasnali
    2. Drzwi do innego świata
    3. Zatańczę z wiatrem
    4. Opadły ramiona
    5. Kto tam mieszka?
    6. Roztańczone choinki
    7. W zwierciadle wody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zatańczę z wiatrem bardzo romantycznie brzmi:-)

      Usuń
  6. 1 co się gapisz
    2 okno na światek
    3 roztańczona
    4 proca
    5 zdziwko
    6 księżniczki
    7. Ciężki wieczór;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, Ciężki wieczór daje do myślenia:-)

      Usuń
  7. 1. "Twoja twarz brzmi znajomo" ( ja widzę pyszczek wiewiórki)
    2. Ucho igielne.
    3. Widelec gigant.
    4. Obolałe ramiona.
    5. Halo, jest tam ktoś?
    6. Czy mogę prosić panią do walca?
    7. "To ja, Narcyz się nazywam".
    Poleciałam pierwszymi skojarzeniami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze skojarzenia najlepsze, nr 1, 2,7 wyszły świetnie!

      Usuń
  8. Skoro wrocilas domyslam sie ze wnuk juz zdrowy i wesoly?
    Proponujesz ciekawa zabawe. Nie mialam czasu by przemyslec i dac tytuly ale czytajac propozycje najbardziej przychylam sie do Jaskolki. Nr 6 , Jaskolko, jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale widzę , że to z opuszczonymi konarami skojarzyłam tak samo jak Olga:)

      Usuń
    2. Niestety nie wróciłam, dlatego lżejszy post i co tu oszukiwać, wymagał mniej pracy...
      Wszystkie skojarzenia rewelacyjne!

      Usuń
  9. 1. Polski Ent (na bezrobociu, bo już nie ma czego pilnować)...
    2. Dziupla z kuchennym wejściem...
    3. Na Wschód! Tam musi być jakaś cywilizacja!...
    4. To aż się prosi o tak dużą, fajną pajęczynę! /refleksja taka/...
    5. Okienko bez (pierzastej) panienki...
    6. Jaś i Małgosia...
    7. :X /zbyt prywatne, wspominka taka, bardzo fajna zresztą/...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Ent jest wspaniały, tylko czekać, aż przemówi, a nr 7 bardzo tajemniczy!

      Usuń
    2. jeśli pominiemy "słowa publiczne", to możemy uznać, że to jest milczący Ent...

      Usuń
  10. Zdrowia dla wnuka, nie ma nic gorszego jak chore dziecko,zdrowia życzę.Zdjecia cudowne,mnie podobają się te choinki, taka zieleń zblizajaca do wiosny,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te choineczki niektórym kojarzą się ze smutnymi drzewkami, nie wiem czemu.
      Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  11. 1 siatka drzewna, o dużych oczkach ;)
    2 o widzę cię, widzę!
    3 macham do cię na do widzenia
    4 lament nad światem
    5 prosto do celu
    6 zwiewne świerkowe panienki
    7 przygięte przez los

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lament nad światem lub artretyzm:-)
      Super, dzięki!

      Usuń
  12. 1 :" Jestem wrednym kosmitą".
    2. Co tak się drzesz?
    3.Oni poszli tam... na lewo.
    4.Trochę mnie rozwichrzyło.
    5. Dziura.
    6. Nowe kiecki.
    7 Nogi w górę i...kto wytrzyma dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. "Krzyk XXVI"
    2. Zaglądamy do głowy celebrytki
    3. Łoj, Halynka, no ino jednego wypiłem!
    4. A teraz te rzeźbę walniemy na zielono bedzie git!
    5. Ostateczny dowód na to, że konary są przykręcane - foliarze mieli rację, to spisek!
    6. Dzieci, chodźcie, już po Gwiazdce!
    7. Na miejsca, gotowi, start!

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Trwanie mimo wszystko.
    2. Dziupla z oknem na świat.
    3. Oczekiwanie na wiosnę.
    4. Główka z kucykami.
    5. Dziupla deweloperska.
    6. Iglaki rządzą.
    7. Niebo gwieździste nad nami, woda głęboka pod nami, a pośrodku azyl dla potrzebujących.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pierwszym zdjęciu widzę psotny uśmiech, czyli podpisuję - Ale bym coś zbroił :)) A ponieważ niedługo północ, na tym poprzestanę.. Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. 6. Tylko mnie poproś do tańca, 7. Spragniony wód.
    Dużo zdrowia dla wnuka.
    Marek z E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję, takich drzew spragnionych wód sporo nad Gopłem...

      Usuń
  17. Nasz wnuś też ostatnio przeszedł dwie choroby "pod rząd"- ospę wietrzną i zaraz potem jakiś wirus dziecięcy. Ale wczoraj był już u nas i jeździł na sankach. Ufff...jak dziecko chore to wszyscy bliscy są smutni...
    Powymyślam później... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te choroby po prostu nie dają żyć, a gdy w domu więcej dzieci, to rodzice nie maja kiedy pracować, bo ciągle na zwolnieniach...stres dla całej rodziny!

      Usuń
  18. Życzę zdrowia dla wnusia. Choroby niestety potrafią zaskoczyć. Zdjęcia drzew są niesamowite, zwłaszcza te z parku i z Kruszwicy. Numer 4 wydaje się ukrywać tajemnice, a numer 6 emanuje spokojem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyroda w ogóle potrafi zachwycać i jest lekiem na każde zło :-)

      Usuń
  19. BBM: Wszystkie drzewa ok. Mnie urzekły choinki, może dlatego, że nie tak dawno były święta…🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam brzozy, jakoś szczególnie na mnie działają:-)

      Usuń
  20. 1. drzewa też mają oczy
    2. przez dziurkę od... drzewa
    3. ręce do góry!
    4. panie na lewo, panowie na prawo
    5. daj całuska
    6. roztańczone panny zielone
    7. odpocznę sobie, poleżę sobie...
    Fajna zabawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Leśny duszek
    2. Oko proroka
    3. Drapaczki chmur
    4. Dziurka od klucza wiedzy tajemnej
    5. Intymność
    6. Tańczące kiecki
    7. Ukłon we właściwą stronę


    *
    Zdrowia dla wnuka, uściski dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycje tytułów i za życzenia:-)

      Usuń
  22. Dla mnie najciekawsze jest zdjęcie nr 2.
    Życzę Ci wytrwałości w opiece nad wnukiem.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wytrwałość się przyda, dziękuję serdecznie!

      Usuń
    2. Jestem właśnie w Inowrocławiu, w drodze do Gdyni. Uściski 🤗

      Usuń
    3. O, a ja pod Poznaniem, szkoda...

      Usuń
  23. JoAsiu 💗
    zdjęcia drzew kapitalne.. ❣️
    nic oryginalnego nie wymyśliłam
    1. psotna minka,
    2. drzewny wizjer na świat,
    3. pomacham chmurom,
    4. rozprostuję ramiona,
    5. wielki brat (drzewny) patrzy,
    6. zapraszamy do tańca,
    7. odpoczynek nad wodą..

    JoAsiu Kochana ogrom zdrówka dla Wnusia ❣️
    życzę Wam dobrych dni i uroczych chwil, bez choróbsk,
    ściskam najserdeczniej🤗😘❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za udział w zabawie i życzenia, oby choroba szybko odeszła i siły wróciły:-)

      Usuń
  24. Ja mam do dwóch ostatnich, 6 - Wirujący Derwisze, 7 - Nie skacz, bo to wygląda jakby jedno drzewo ratowało drugie przed wpadnięciem do wody 😀

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj, Jotko.

    Zdjęcia z potencjałem:)
    To może tak:
    1. Czyżby?
    2. A kuku!
    3. Ajajaj!
    4. Kopę lat!
    5. O...
    6. Hej hop! Hej hop!
    7. To ja?
    ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Sceptycyzm
    2. Światełko w tunelu
    3. Pójdź w me ramiona
    4. Muflon
    5. Czarna dziura
    6. Proś Chochoła na wesele!
    7. Na pochyłe drzewo wszystkie kozy skaczą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne skojarzenia! muflon mnie zaskoczył, ale rogi faktycznie, groźne bardzo!

      Usuń
  27. Każde z tych drzew ma w sobie jakąś tajemnicę moim zdaniem, można pomyśleć sobie na czym one polegają.

    Z tego co słyszałem w tego Sylwestra nie było dużo więcej wypadków z fajerwerkami na przykład niż w latach ubiegłych.

    Na razie promieni słonecznych jak na lekarstwo u mnie.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno widziały wiele, bo stareńkie bardzo!

      Usuń
  28. Mnie najbardziej spodobały się dwa ostatnie drzewa. Te dwa świerki to : tańcowały dwa Michały ;). A te drzewa z dziuplami, szczególnie to drugie zdjęcie skojarzyło mi się z "a kuku!". :) Bezlistne drzewa "mówią". Pozdrawiam ciepło i dużo zdrowia dal wnusia! Znam dobrze ten problem i naszą babciną chęć pomocy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za twoje propozycje, Haniu
      Dziecka szkoda, bo zaraz po chorobie do żłobka to ryzyko, a w żłobku teraz pogrom, 30 dzieci chorych!

      Usuń
  29. Ach, te choróbska. Teraz znowu jakiś sezon na nie. Chciałoby się, żeby wszystkich omijały szerokim łukiem. Mi się najbardziej podobają dwa ostatnie drzewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choroby dziesiątkują dorosłych i dzieci, może po feriach się poprawi?

      Usuń
  30. U nas też choróbska nieustannie Joasiu. Dużo zdrowia dla wnusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno co drugi z nas zachoruje tej zimy...
      Zdrówka tez dla Was, kochana!

      Usuń