czwartek, 8 lipca 2021

Pozdrawiam z Kudowy!

 Nie za bardzo mam czas i siły, ale pozdrawiam Was z Kudowy, za wszystkie ciepłe słowa przed wyjazdem dziękuję i zapewniam, że zamówiliście pogodę idealną.

Na razie kilka fotek ,bo ma być burza i nie wiem jak siecią, ale gdy wrócę do domu zanudzę relacjami z wędrówek.

Jedno tylko mnie martwi - moje prawe kolano chce odpoczywać, a ja nie zamierzam...








Oczywiście wszystko pomieszane, mój komputer został w domu, ale oglądajcie, może ktoś rozpozna jakiś widoczek:-)

Mam w nogach milion kroków , ale głowa naprawia się szybko, a jakie dobre mają lody!

Do miłego!


81 komentarzy:

  1. Jak miło, że o nas pamiętasz :) Kolejnego miliona kroków z niebolącymi kolanami życzę :)
    Nie znalazłam foci z okolic pijalni. Kiedyś w Kudowie to był widoczek wizerunkowy. Ciekawa też jestem czy istnieje jeszcze Źródełko Maryji w Zielonej Dolinie, choć, jak pamiętam, to się tam wspinałam z chłopcami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamieszczałam pijalni, bo to takie oczywiste, ale może później?
      Źródełko jest, wybieramy się, ale na razie burze straszliwe mamy, Kłodzko zalane podobno!

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, życzę więcej takich i żeby kolano nie dokuczało:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i komentarz, pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Widoczków, nie niestety, okazuje się, że Polski znam niewiele :/
    Jak ja sie Wam przyglądam, to ja też tak chce...ciągle w ruchu, ciągle coś nowego...tylko jak drugą połowę przekonać ;) bo trzecia połówka to za mną pójdzie wszędzie ;)... jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówić nocleg i postawić przed faktem dokonanym, a nuż załapie? Wielu widujemy turystów z trzecimi połówkami ;-)

      Usuń
  4. Na zdjęciach obstawiam m.in. skalne miasto, ale równie dobrze może być i Szczeliniec albo Błędne Skały, to takie podobne i wszystkie piękne. :D Bardzo mi się podoba ta okolica, sama Kudowa zresztą też całkiem. Ale tych ludzików ani pomnika nie kojarzę zupełnie.
    Kolano niech się uspokoi i pozwoli Ci działać bez przeszkód. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomnik 3 narodów, postawiony ku czci ludzi, którzy budowali pomyślność tej krainy.
      Skały wszędzie podobne, to prawda, ale największe wrażenie zrobiły na nas skały teplicko-asdpraskie:-)

      Usuń
  5. W Kudowie byłem tak na poważnie raz, mając półtora chyba roku, z matką. Drugi raz było to wtedy, gdy zatrzymaliśmy się tutaj rodzinnie na jedną noc przed podróżą do Pragi (wracaliśmy też przez Kudowę. Trzeci raz to tylko przejazdem - brałem jakiś towar z Czech do McLarena w Anglii. Pięknie tam jest - znaczy się w Kudowie i okolicach, tęsknię za Górami Stołowymi, które są w pobliżu, ale póki co, zwiedzam sobie mapę. Atrakcyjności życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mapa rozbudza wyobraźnię, od mapy zaczynamy!

      Usuń
  6. Nie byłam w Kudowie i bardzo nad tym boleję, ale zminimalizowałaś mój ból tymi fotkami. Pięknie tam jest! Zdrówka nogom i całości i czekam na Cd.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie ciąg dalszy, bo sporo tu ciekawych rzeczy, dziękuję serdecznie!

      Usuń
  7. Hej - wyglądasz jak nastolatka :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już ten pan z pierwszego zdjęcia wygrzebie się na dobre to nawet Twoje kolano, Jotko, zrezygnuje z odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego pana na z ławeczki - znam doskonale :) Pozdrawiamy Was i Kudowę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sympatyczny i wszyscy się przysiadają:-)

      Usuń
  10. Witaj, Jotko.

    Cieszę się, że miło spędzacie czas:)
    Życzę, by pogoda Wam dopisywała, a kolano przestało się buntować raz na zawsze.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolanem sobie poradzę, gorzej z burzami, ale damy radę!

      Usuń
  11. Dobre lody rekompensują wszystkie trudy. Oby kolano się rozmyśliło i stwierdziło, że nie będzie boleć. Udanych wędrówek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lody jadamy różne, dla ochłody i dla rozpusty;-)

      Usuń
  12. Rozchodzisz się i będzie ok. :) Miłego wypoczynku . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę, no i smaruję systematycznie:-)

      Usuń
  13. Miłego wędrowania, tylko na kolano uważaj, żeby nie przeciążyć!
    Była burza? bo we Wrocku właśnie się kończy, jeszcze tylko w oddali jakies pomruki... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nocy 3 razy burze wracały, obawialiśmy się o auto, a poza tym śpimy pod dachem, więc huk był straszny!

      Usuń
  14. Piękny teren, lasy, szlaki, powalająca część uzdrowiskowa, ciężko się oprzeć pokusie wędrówek, a na ile zdążyłem Cię poznać, to znajdziesz złoty środek między możliwościami kolana i ciekawością świata. Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, szkoda mi czasu i widoków, na wszystko jest rada, byle się nie poddawać!

      Usuń
  15. wspaniały pomnik Kilroy'a na pierwszej fotce... Śnieżnego Dziada z drugiej fotki nie znam, ale na trzeciej to z pewnością profesor Pieniążek, znany z tego, że skrzyżował psa z jabłonką, w efekcie czego drzewko potomne samo się podlewa i szczeka na złodziei jabłek...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi dziad to rybak, postawili przy smażalni pstrąga, próbowałam oczywiście, ale zawojski lepszy!

      Usuń
  16. ..kapitalne zdjęcia JoAsiu Kochana ♡ ..ślicznie tam jest, więc łap moc cudownych wrażeń, relaksuj się całą sobą :)
    ..z całego serca życzę bezbólowego czasu (kolanko ma nie boleć i koniec kropka!)

    - ściskam najserdeczniej ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję Ci bardzo, od razu mi lepiej1
      Uściski:-)

      Usuń
  17. Bardzo fajne i ciekawe zdjęcia 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i słoneczka życzę!

      Usuń
  18. Kiedyś byłam w Kudowie dwa dni. Podobało mi się.
    Korzystajcie z tych wszystkich dobrodziejstw ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzeba będzie znaleźć jakiś kompromis z tym kolanem….wielu atrakcji życzę

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam w Kudowie, ale po Twoich pięknych zdjęciach zapragnęłam odwiedzić to jakże malownicze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama Kudowa to uzdrowiskowa miejscowość, ale okolice to już bajka!
      miło powitać:-)

      Usuń
  21. Byłam w Kudowie, fajne i ciekawe miasteczko. Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia. Ładnie Ci w niebieskim i na sportowo. O kolanie nie będę pisać :).Udanych wycieczek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę udanego wypoczynku i czekam na więcej zdjęć. Bawcie się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia będą po powrocie, muszę uporządkować i nadać im sens blogowy:-)

      Usuń
  24. Ale genialne ❤ ten podglądający troll.

    Uważaj na kolano, czasem lepiej choć troszkę zwolnić i się nie przeforsować

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie się odpoczywa :) Ale nie wojuj z kolanem, bo ono wygra i dostanie to co mu potrzeba tak czy siak.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszcze!
    Piekne miasto, cudna okolica - lubie lasy i wzgorza.
    W dodatku smaczne lody......
    Zycze by reszta urlopu tak przeszla a nawt lepiej - o ile mozliwe.
    Ciesze sie ze moglas i jestes zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczął się okres burzowy, ale zawsze coś da się wykroić;-)

      Usuń
  27. No i masz te swoje dobre lody. :) Ja, najlepsze jakie jadłam w Polsce, znalazłam w Szczytnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia! Życzę miłego pobytu w Kudawie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, życzę kolejnych wywiadów z pozytywnym odzewem;-)

      Usuń
  29. Świetne są takie wycieczki. Bardzo ciekawe zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie 😍
    Czy też tak masz, że jak wracasz do domu (no, hotelu czy pensjonatu czy gdzie tam) w połowie dnia, to masz wrażenie, że gdy ściągniesz buty, już ich więcej nie założysz? 😂 Że dopóki je masz na nogach, to jesteś jeszcze w stanie tymi nogami przebierać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Dlatego w trasie nie zdejmuję, by wymoczyć stopy w potoku, bo później nie ręczę za ciąg dalszy...

      Usuń
  31. Witaj Jotko po letniej burzy (u mnie 9
    Byłam, widziałam, podziwiałam... I to nie jeden raz. Kocham te rejony
    Pozdrawiam orzeźwiającym powiewem wiatru za oknem i pięknych wędrówek życzę. Oby tylko nic nie dokuczało

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe miejsca odwiedziłaś Asiu. Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo zdrowia życzę ;-)
    Bardzo lubię Dolny Śląsk - tam jest zupełnie inne powietrze, widoki są piękne i jest mnóstwo ciekawych miejsc do zobaczenia.
    Pamiętam wizytę w Szczelińcu Wielkim (jedna ze skał przypominała z profilu Tytusa de Zoo) i w Kudowie Czermnej.
    Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powietrze naprawdę inne, zwłaszcza na szlakach!

      Usuń
  34. Pierwsze zdjęcie, a ja sobie myślę " O, Konfucjusz!" - tylko geograficznie z Kudową mi się to rozjeżdżało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne skojarzenie! dzięki za odwiedziny:-)

      Usuń
  35. Piękne zdjęcia! Udanego wypoczynku i wytrwałości dla kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli mógłbym wybierać między lodami a piwem, to wybrałbym to drugie. Chociaż w upałach smakują i jedno i drugie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, gdy jest upał, to nawet podpijam mężowi nieco piwka:-)

      Usuń
  37. Wyjątkowe miejsca, więc takież zdjęcia. Dzielna z Ciebie dziewczyna, bo z bolącym kolanem nie jest łatwo.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest łatwo, zwłaszcza przy zejściu...czyżby koniec z górami?

      Usuń
  38. ostatnio, przez okno, widziałem kogoś, kto huśtał dzieciątko na placu zabaw. i śmiałem się, że to Ty, tylko nie wiesz, że zerkam. a może jednak? na zdjęciu wyglądasz tak, jak owa niewiasta dająca dziecięciu radość na huśtawce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie huśtałam ostatnio żadnego dziecka, mój wnuk dopiero w listopadzie ma się urodzić:-)

      Usuń
  39. Ty jesteś niesamowita Jotko! Nawet podczas wakacji nie odpuszczasz pisania... Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu sprawia mi to przyjemność i chyba uzależniona jestem ;-)

      Usuń