piątek, 22 grudnia 2017

Do serca przytul świat...

Wśród świąt wielu, sposobów na życie i zapatrywań na celebrowanie każdy znajdzie właściwy lub ulubiony stosunek do świąt Bożego Narodzenia.
Nieważne czy życzycie Wesołych świąt , Happy Holiday czy ignorujecie Gwiazdkę, zawsze jest ktoś, kto myśli o Was w tę noc.
Niektórzy twierdzą, że bezpodstawnie nazywa się ją najpiękniejszą, ale ważne, że jednak coś na tym świecie zmienia, spróbujcie zaprzeczyć...



Gdy serdeczność z Wami
do stołu zasiądzie
a blask świec roztoczy swą moc,
łza wzruszenia gdzieś
między rzęsami pobłądzi,
serce ciepło ogarnie w tę noc -
spójrzcie proszę na to miejsce
przy stole, które czeka
na gościa z talerzem
i pomyślcie przez chwilę
o autorce tych wersów
co życzenia wysyła Wam szczerze:

DOBRYCH MYŚLI I PROSTYCH RADOŚCI,
ZDROWIA CO DAJE MOC,
TOWARZYSTWA PRZEMIŁYCH GOŚCI,
NIESPODZIANEK OD ŻYCIA CO KROK.
SZALEJCIE W SYLWESTRA LUB ŚPIJCIE,
COKOLWIEK PODPOWIE WAM DUSZA,
LECZ NOWYCH SZANS NIE PRZEGAPCIE,
NI CHWIL, KTÓRE SERCE PORUSZĄ.








Prośba:
Gdyby nie było mnie długo w komentarzach na Waszych blogach, szukajcie mnie proszę w spamach, bo mam chochlika na blogerze i nawet nie próbuję zrozumieć, jak to działa.

82 komentarze:

  1. Pierwszy raz w życiu tak potwornie nie mam ochoty na żadne święta, że aż mi się płakać chce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne słowa i wiersz. To prawda nikt tak naprawdę nie jest samotny, są zawsze ludzie, którzy o nas pomyślą, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Autorko wersów - napewno będziesz z nami przy wigilijnym stole - Ty i Małżonek szanowny :) ( pomarzymy przy okazji o placku, bo moja drożdżowa babka - upadła ) A ja mam nadzieję, że za sprawą ławeckich grzybków - także się znajdziemy razem z Wami. Kochani pięknych, ciepłych i pełnych uśmiechów i życzliwości Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasze grzybki są już w farszu do pasztecików i pojadą do Poznania:-)

      Usuń
  4. Piękny wpis, piękne życzenia :-)
    Tobie również życzę tego samego czyli wszystkiego dobrego , miłych i zdrowych Świąt :-)
    Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, zdrowie przyda się nam wszystkim:-)

      Usuń
  5. Ajajajjaj, co to za chochlik? Świąteczny?
    Oby nie był u Ciebie zbyt długo ;)

    Wspaniałych świąt, Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chochlik połykający komentarze, nie tylko moje zresztą, teraz sprawdzam spamy , bo tam lądują niektóre komentarze znajomych czytelników.
      Uściski, Ariadno:-)

      Usuń
  6. Cudowne życzenia Asiu. Dziękuję bardzo. I oczywiście odwzajemniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszmy się Iwonko z każdej dobrej chwili :-)

      Usuń
  7. Witaj, Jotko.

    Zajrzałam do Ciebie, przeczytałam uroczy wiersz i pomyślałam: "Jak to dobrze, że jesteś:)".
    Dziękuję.
    Tobie i Twoim Najbliższym także samych radości, ciepła i spokoju.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne życzenia :-)
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrych dni i i dobrych przyjaciół na japońskiej ziemi :-)

      Usuń
  9. Poza tymi "niespodziankami" cieszę się wszystkich życzeń i ciepło je odwzajemniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli tylko miłe niespodzianki:-)

      Usuń
  10. niech każdy uśmiech wróci do Ciebie wielokrotnością, a pod choinką niech czekają piękne wspomnienia, którymi będzie można podzielić się z bliskimi, zupełnie tak samo jak opłatkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet życzenia piszesz nietypowe:-)
      Dziękuję :-)

      Usuń
  11. Jotko kochana, dziękuję za tak piękne życzenia, dla Ciebie,Twojej rodziny i wszystkich bliskich, cudownych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko, z radością przyjmuję i ściskam mocno:-)

      Usuń
  12. Wesołych Świąt Jolu, a przede wszystkim zdrowia i spokoju :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzeń i to takich "do serca" nigdy za dużo.Więc chociaż dostatek i te chętnie przyjmuję ,a jeszcze gdy są wierszowane.Kartka od Was jest na widocznym miejscu ,a ozdóbki wiszą na choince więc w myślach po prostu Jesteście....Oby dla Was i dla nas też te święta były już po dobrym wspomnieniem.... w oczekiwaniu na następne .....

    OdpowiedzUsuń
  14. A to jest coś takiego jak spam na blogerze? O_O Zapamiętam.
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skandal! Właśnie znalazłam skrzynkę spamu na bloggerze i tam były rzeczywiście jakieś komentarze, niektóre bardzo stare!

      Usuń
    2. No widzisz, też byłam zdziwiona...

      Usuń
  15. Piękne wersety !!! Wobec "takich", cudnych, stworzonych - nie wiadomo już co Tobie życzyć ? Pięknych Świąt Bożego Narodzenia !!! Pomysłów wielu, postów ciekawych, kręgu dobrych znajomych !!! Niech się spełni !!! Ściskam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego i dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Wesoło już jest, a smacznie będzie na pewno:-)

      Usuń
  18. Po raz pierwszy wigilia domowa odbędzie się skromniutko i tylko we dwoje. Nie ma sensu zapraszać gości do mieszkania, w którym czuć tylko spalony polietylen. ;) :)
    Będzie więc czas na pomyślenie o blogowych przyjaciołach.
    Spokoju i szczęścia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wigilia we dwoje tez ma swój urok:-)
      Miłości nieustającej!

      Usuń
  19. Przyznam bez kozery, pięknie napisane. Rymowanka również.
    Cisz się świętami jak tylko potrafisz najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie napisane.. prosto z serca. :)
    Ode mnie również wszystkiego dobrego dla Ciebie i całej rodziny! Radości, ciepła i mnóstwa smakołyków!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne życzenia napisałaś. Moje może nie będą takie piękne, ale jak najbardziej szczere. Życzę Ci zdrowych, wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Dużo powodów do uśmiechu i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, fajnie, że się odzywasz, buziaki:-)

      Usuń
  22. Asiu - dziękuję także za kartkę Świąteczną.
    Najwspanialszych Świąt Ci życzę.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Joasiu życzę Ci radosnych, zdrowych świąt Bożego Narodzenia:)) oraz spełnienia marzeń w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie mam jedno uniwersalne - zdrowie, dla Ciebie także :-)

      Usuń
  24. :) To są najlepsze zapachy Świąt, no może poza jeszcze kompotem z suszu.

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, zdrowia, pomyślności i spełnienia marzeń w Nowym Roku

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kompot z suszu jest dobry na trawienie!
      Smacznych i radosnych świąt:-)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Dzięki, wpisywałam u Ciebie komentarz, że tak Ci ładnie w czerwieni i pewnie trafiłam do spamów, znów ten chochlik...

      Usuń
  26. Przepiękne życzenia Jotko. Naprawdę.
    Ja również przesyłam samych serdeczności dla Ciebie na czas Świąt i każdy kolejny dzień.
    Pozdrawiam Cię świątecznie:
    Renia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, gdzie jesteś teraz i jak Cię znaleźć?

      Usuń
    2. Jotko, chwilowo jestem tylko u Was. Mam blogowy przestój :)

      Usuń
  27. Asiu....to chyba najcudowniejsze życzenia, z jakimi się spotkałam. Dziękujemy:))))
    Mądra Osóbko, i Tobie składam życzenia pokoju i radości, miłości i dobra płynącego z Narodzenia Dzieciątka Jezus:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechaj to dobro będzie zaraźliwe :-)
      Dziękuję :-)

      Usuń
  28. Asiu nie wiem jak wkleić pomoc dla Sławka tak jak u Ciebie, nie wiem gdzie jest kod banera?jeszcze raz wesołych świąt:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam u Ciebie, mam nadzieję, że pomogłam:-)

      Usuń
  29. Dla Ciebie również zdrowych, spokojnych, pełnych miłości, pachnących choinką świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze, że się tak tylko skończyło to spotkanie z drzwiami dla mnie. :)

    Dzięki. :) Teraz czas na odpoczynek, ewentualnie jeszcze gości.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, gwar i goście też mogą zmęczyć ;-)

      Usuń
  31. Spóźnione ale najserdeczniejsze życzenia zdrowych, pogodnych i spędzonych w jak najmilszej, rodzinnej atmosferze Świąt Bożego Narodzenia...
    aha, skoro pojawiłaś się dzisiaj o 8.40, zatem wypłoszyłaś już chochlika, czy tak? kobitki to sobie zawsze dadzą radę :-) pomyślności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten chochlik jest nieprzewidywalny, ale nie dam się!
      Rozumiem, że wróciłeś?
      I tobie życzę tego samego :-)

      Usuń
  32. Niech ten chochlik jak najszybciej zmyka.
    Wesołych, radosnych Świąt, dużo miłości, zdrowia, pomyślności, szczęścia i uśmiechu !

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe życzenia,dziękuję. Mam nadzieję,że święta mijają Wam radośnie, w ciepłej,rodzinnej atmosferze. Wszystkiego dobrego na dalsze świątkiwanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja to jak co roku kompletnie nie czułam tych Świąt. Cały czas myślałam, że to przez to, że nie robię tych całych własnoręcznych dekoracji i nie było tak perfekcyjnie posprzątane ale w tym roku starałam się tchnąć ducha w ten czas i nadal to samo czułam. Ale bardzo dziękuję za te piękne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa, że na właściwą atmosferę długo czekamy, nic na siłę:-)

      Usuń
    2. Dokładnie, ale chciałoby się chociaż raz poczuć tą magię :)

      Usuń
    3. Przyjdzie i magia, zobaczysz...

      Usuń