niedziela, 31 marca 2024

Na luzie...

 Czas świąteczny, wiosna w rozkwicie, smaki rozpieszczają podniebienia, zapachy rozleniwiają, pora pomyśleć  o odrobinie rozrywki. Rozerwać można się na wiele sposobów, a jednym z nich jest spora dawka humoru. Zatem wraz z  życzeniami dla Was ( spokoju i rodzinnej bliskości ) zamieszczam kilka śmiesznych obrazków. Gdy przepona pracuje, spalamy więcej kalorii, masujemy narządy wewnętrzne  i dotleniamy mózg. A więc śmiejmy się często i szczerze!









Wszystkim nam życzę dobra i pokoju, zdrowia i wzajemnej życzliwości nie tylko od święta :-)


62 komentarze:

  1. Wesołych Świąt Jotko :)

    Dla mnie nieodmiennie faworytem jest mem z Zygmuntem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt Jotko <3
    Memy super, wszystkie po kolei :)))
    Ściskam świątecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiechnęłaś mnie bardzo:)

    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy o praktykancie! Inne tez takie zyciowe. Usmiechnelo mnie z rana. Dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ciasne aureole przeszkadzają wielu świętszym od papieża 😇 Bardzo fajne memy. Dobrego czasu Jotko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za porcję wesołości i życzę radosnej Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uchichrałam sie zdrowo! Dzięki, Asiu! i wszystkiego dobrego dla Ciebie!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. BBM: Rozwalająca jest ta dbałość o swoje małżonki!🤭 Wesołych Świąt!🐥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? puszczam i ja do Ciebie oko;-)
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  9. Ale fajne, i to kazdy jeden!
    Masz talent w wyszukiwaniu takich smiesznych a zarazem prawdziwych.
    Dobrych Swiat jotko i dziekuje za danie mi usmiechu w tych moich ponurych dniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, myślę często o Tobie, a jeśli promyk słońca Cię rozweseli, to mnie cieszy!

      Usuń
  10. Wszystkiego dobrego, Joteczko!
    Najbardziej spodobało mi się to o sukience. Jakże realistyczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sukienkach mało chodzę, ale spodnie wiedzą najlepiej!

      Usuń
  11. Dobry humor nigdy nie zaszkodzi. Spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jakaś głośna impreza obok, to za spokojnie nie będzie...

      Usuń
  12. Witaj, Jotko.

    Jeszcze raz wszelkiej pomyślności życzę.
    I dodam, że miło uśmiechnąć się przed spacerkiem:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po spacerku tez nie zaszkodzi, wesołych i zdrowych zatem!

      Usuń
  13. cieplej się zrobiło, coś na pole zawsze już otwarte, to ja odeśpię nocne kocie pobudki odźwiernego...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplutko i milutko, aż się chce do ogrodu na hamak:-)

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego, Jotko :) Dowcipy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo zdrowia i jeszcze więcej uśmiechu na każdy dzień:) 🙂 Miłych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jotko kochana, tego mi było trzeba, a nie jakiś jajec smacznych i zajęcy :) Całuski wielkanocne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja radość podwójna, zdrówka i słodyczy:-)

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego! Niech drugi dzień świąt będzie pełen dobrych doświadczeń i miłego towarzystwa 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie tego samego, oby na dyngusie za bardzo cię nie zlali!

      Usuń
  18. Bóbr atysta i dziedkowie po wizycie wnuków wygrywają.
    Co do życzeń fajnie ze życzysz bliskości to miłe i cenne.
    Cudnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Bliskość jest ważna, nie tylko w rodzinie:-)

      Usuń
  19. Wyglądam jak Zygmunt po odwiedzinach moich wnuczek…😂😂😂
    Marek z E

    OdpowiedzUsuń
  20. :)
    Dużo radości w te święta!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dowcip nr.3 świetny..... nie wiem jednak czy śmiać się, czy płakać.
    Wesołego Lanego Poniedziałku Jotko.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej się śmiać, w końcu wszystkich nas to dotyczy!

      Usuń
  22. A ja się chciałam dowiedzieć czy Leoś oblał Cię już wodą???
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czemu ale czytając pierwsze dwa zdania słyszę w głowie ten charakterystyczny głos lektora z Kroniki PRL 🙂.
    Dobrze, że dżentelmeni nie wyginęli, widać to również na przykładzie pana od żarówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym skorupka za młodu... :-)
      Podobno płeć słaba coraz silniejsza!

      Usuń
  24. Haha, dobre :).
    No ja ostatnio ciągle spotykam starych ludzi haha ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami w lustrze spotykam obcą osobę, dlatego muszę to i owo domalować...

      Usuń
  25. Wprawiłaś komentujących w dobry nastrój. Mam nadzieje, że nikt nie popsuł go Dyngusem ani Prima Aprilisem. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polewają tylko młode sikorki, emerytki są bezpieczne:-)

      Usuń
  26. Bardzo śmieszne :)))) Już po świętach, zatem życzę najlepszości na każdy zwykły dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszości nie odmawiajmy sobie na co dzień!

      Usuń
  27. Dziękuję, ja też jestem zdania, że śmiać się trzeba jak najczęściej! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozbawiłaś mnie - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uśmiechu po świętach 🌷😃

    OdpowiedzUsuń