piątek, 9 sierpnia 2024

Wirtualne podróżowanie...

 Podróżować jest bosko, ale nie każdy może, nie każdy ma za co, nie wszyscy lubimy ruszać się daleko.

Na pewno też dostajecie masę zdjęć od bliskich i znajomych podróżujących w rozmaitych celach lub mieszkających w różnych miejscach na świecie, nawet śledzenie blogów to wirtualna wycieczka po ciekawych zakątkach.

Oczywiście pewną formą zaocznego podróżowania są także kartki i widokówki z wypraw wakacyjnych, ale jak się okazuje, nie wszystkie docierają do adresatów. Jak udowodnić, że wysłało się widokówkę w razie reklamacji?

Tym razem prezentuję galerie zdjęć, które trafiły do mnie od rodziny i znajomych, a są tak piękne i ciekawe, że grzech  się nimi nie podzielić.


Gdzieś w Niemczech, fotki z wycieczki po pałacach i muzeach za naszą zachodnią granicą:-)


Polskie morze, okolice Kołobrzegu, niektórzy są wierni sprawdzonym miejscówkom :-)


Londyn i jego atrakcje oglądane okiem syna, w przerwie szkoleń na wyjeździe służbowym :-)


Kanada pachnąca żywicą, niektórzy mają szczęście oglądać takie widoki z tarasu własnego domu.


Irlandia i jej imponujące wybrzeże, nie wspominając o zamkach i twierdzach...


Dukla na wschodzie Polski - zdjęcia od nieocenionej Grażynki :-)


Śląsk zimą i latem - prezentowałam już kiedyś zdjęcia Bogdana z Mysłowic ;-)


Palmy i wysokościowce, to musi być USA. Tak znajomi podróżowali po opuszczeniu Kanady. Być tak blisko i nie zwiedzić Stanów?


Sardynia - zawsze piękna i bogata w atrakcje turystyczne!


Znowu polskie morze u góry i  ciekawostki Pogórza u dołu...


Widoki ze Szwajcarii zapierają dech w piersi. Turystyka tam zorganizowana na medal, nawet osoby 80+ są w stanie zwiedzać wysokie góry, bo udogodnień dla seniorów  moc.

Wybywam na trochę, nie wiem czy zdołam się odezwać w międzyczasie.
W razie czego - do poczytania po powrocie :-)

40 komentarzy:

  1. Piekne to wszystko, miłego pobytu i odpoczynku.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zdjęcia! Każda podróż nas czegoś uczy. Wybywaj Asiu i odpoczywaj, ja też pojutrze jadę, bo trzeba korzystać z lata. Uściski 😘🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Wirtualne podróżowanie nie da doświadczeń, ale da wiedzę i podstawowy ogląd.
    A na fajnych blogach da jeszcze opis przygód podróżnika, uczucia jakie mu towarzyszyły, emocje.

    Masz FB? Messenger? Mogłabym Ci wysłać czasem coś z moich podróży. :)

    W końcu jeszcze Łodzi tu nie masz. 🤣🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, malownicze miejsca:)
    Miłego wybywania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia pamiatki. Zdjecia zachety. Zdjecia dzielone z osobami bliskimi.
    Milych wrazen na Wybyciu! Milego powrotu z nastepnymi zdjeciami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio list z Warszawy do Berlina "szedł" chyba na piechotę - był wrzucony do skrzynki przed 20 lipca,na kopercie była nawet pieczątka poczty warszawskiej z datą opróżnienia skrzynki przez pracownika i była to data 23 lipca, na kopercie była naklejka "priorytet" a list dotarł do mnie do skrzynki listowej przedwczoraj. Pewnie się czepiam, bo z tego co jeszcze pamiętam to te śliczne czerwone skrzynki na listy (w Warszawie) kiedyś były opróżniane 2 razy dziennie, a listy do Berlina docierały najdalej w ciągu 2 dni. Trochę dłużej to docierały do nieco dalej położonych w Niemczech od granicy z Polską miast - zrozumiałe- musiały się wszak "przesiadać w Berlinie". A wiesz- odkąd bloguję i dałam się namówić na FB i messengera przestałam wysyłać kartki z podróży.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia ładne i różnorodne. :)
    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmienil sie sposob przekazywania pozdrowien i zdjec wycieczkowych, malo kto wysyla je w postaci tradycyjnych kartek.
    Z pokazanych wybieram Szwajcarie - jak nieraz meldowalam jestem "gorska". Tylko raz bylam w niej i to przejazdem wiec bez okazji zobaczenia szwajcarskiej czesci Alp a szkoda, zwlaszcza ze jak piszesz istnieje obecnie "akomodacja" pozwalajaca starszym wdrapac sie na szczyty.
    Zycze udanego urlopu i wielu wspanialych wrazen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do las Vegas bym znowu poleciała

    OdpowiedzUsuń
  10. BBM: Teraz nie jest problemem przesłanie zdjęć internetowo i widokówki przestają mieć rację bytu.
    Miłych wojaży, Jotko! I wielu pozytywnych wrazeń!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wirtualnie to ja zawsze chętnie podróżuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki, pooglądałam, podziwiałam....Bardzo lubię oglądać widoki z różnych zakątków świata.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, piękne miejsca! Ja często zwiedzam wirtualnie, gdy przeglądam zdjęcia reklamujące wyjazdy, do miejsc, które chciałabym odwiedzić czy mam nadzieję kiedyś do nich dotrzeć. Taka namiastka podróży. :) Przyjemności !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znów niezalogowana haniamrok!

      Usuń
  14. Wybywaj radośnie i wracaj szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wirtualne zwiedzanie też bywa ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego wniosek że wszędzie jest pięknie!!!
    Przyjemnego dalszego podróżowania Asiu!.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ciekawe te wycieczki musiały być. Swoją drogą czasem lubię sobie popatrzeć na Google Maps na świat. :)

    Nie oglądałem za długo otwarcia IO, więc nie wypowiadam się za całość. Ale to co widziałem ciekawe.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. JoAsiu Kochana💚
    śliczne zdjęcia cudownych miejsc! Ja bardzo lubię zwiedzać wirtualnie, bo zawsze mogę zobaczyć coś ciekawego i niezwykłego..
    dziękuję za wspaniałe wycieczki, cieszę się, że mogę z Tobą 'podróżować'.. bardzo lubię zwiedzać ciekawe i urokliwe zakątki, a
    i tak (nawet przez całe życie) nie uda się zobaczyć wszystkiego 😉

    pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, zdrówka życzę i udanego podróżowania, wracaj szczęśliwa i wypoczęta🍀🌞🤗🥰

    OdpowiedzUsuń
  19. Dukla znajduje się zdecydowanie najbliżej mnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak już tu będziesz, wydobądź mnie, proszę, ze spamu 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię takie wirtualne podróże i takie inspiracje do tych prawdziwych.... Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja siostra podróżuje dużo. Dostaję od niej sporo ciekawych zdjęć. Mogę sobie wyobrazić, że tam jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne zdjecia! Czasem jedna fotografia potrafi zainspirowac do podrozy w dane miejsce. Wlasciwie w ten sposob zwiedzilam pare ostatnich miejscowek :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety chyba nie da się złożyć reklamacji przesyłek nierejestrowanych. List polecony jeszcze jakoś można reklamować. Ceny znaczków skutecznie zniechęcają ludzi do wysyłania kartek, a szkoda, bo miło jest znaleźć coś w skrzynce. Piękne zdjęcia Asiu, te wirtualne podróże też są cenne. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj rzadko dostaję kartki pocztowe od znajomych. A te są fantasy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak, podróżowanie jest cudne, mam szczęście dosyć często doświadczać tej radości. Często również otrzymuję zdjęcia od rodziny i przyjaciół ale, co mnie jeszcze bardziej cieszy, przychodzą również widokówki a te uszczęśliwiają mnie jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudowne zdjęcia. Udanego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to mówią podróże kształcą:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia przepiękne. Zdarza mi się czasem podróżować wirtualnie za pomocą Map Google.
    Pozdrowienia serdeczne i miłej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  30. Brzmi jak prawdziwa uczta dla oczu! Asiu dzięki za podzielenie się tymi widokami, wirtualne podróże też mają swój urok – można zwiedzić pół świata bez wychodzenia z domu. 😊 Zawsze fajnie zobaczyć, gdzie znajomi i rodzina zawędrowali. No i kto wie, może te zdjęcia staną się inspiracją do planowania kolejnej podróży – choćby wirtualnej! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowicie ciekawe i kolorowe te zdjęcia. Przyjemnie się robi, kiedy je się ogląda. Serdecznie pozdrawiam. Udanego tygodnia. 🤗

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj, Jotko.

    Piękne widoki. I te architektoniczne, i te krajobrazowe. Aż trudno zdecydować, gdzie chciałoby się zawędrować najpierw:)

    Udanego wybycia:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jotko, gdziekolwiek będziesz, baw się dobrze i wszystkiego najlepszego 🥰

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękne zdjęcia! Szczególnie zachwyciła mnie Irlandia :)Zachwycające widoki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe zdjęcia, zapierające dech w piersiach!
    Życzę miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię takie wirtualne podróże! Czasem można się zainspirować, czasem zobaczyć miejsce do którego na przykład nie mamy odwagi sami się wybrać. Jak na przykład, ja na pewno nie przeszłabym nad przepaścią po linie ;).

    Klify Moher! Byłam i też mam zdjęcia. Robią naprawdę imponujące wrażenie:).

    Aga - niekończące się marzenia

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczne są te podróże z kartką, zdjęciami, internetem. W ten sposób można być w niezwykłych zakątkach świata. I cóz z tego, że wirtualnie, skoro zobaczę? Świetne!
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia! Podróże małe i duże :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudownie jest odkrywać nowe miejsca i tak samo wspaniale wracać do tych, które się już poznało, bo a nuż się coś zmieniło. Na lepsze, na gorsze, zawsze można powspominać. 😉 Piękne zdjęcia z interesujących miejsc.

    OdpowiedzUsuń