sobota, 17 sierpnia 2024

Wróciłam

 Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem, nawet nie wiecie, jak to ciepło na sercu, gdy jedzie się daleko i  czyta miłe słowa. Wasze życzenia się spełniły i wakacje na Zakintos były wyśmienite. A jeśli w Polsce komuś za gorąco, to wierzcie mi, że w Grecji jest jakieś 10 stopni więcej, choć podróżujący często i daleko to wiedzą!

Zanim ogarnę się i zrobię porządek w zdjęciach, bo część jest w aparacie męża, zostawiam Wam dziś humor w obrazkach na temat upałów, które w mieście dokuczają szczególnie.

Na wyspach greckich jest inny klimat jednak i upał odczuwa się zupełnie inaczej!

Odpoczywając po wakacjach na wyspie, zajrzę na Wasze blogi, bo w hotelu Internet falował jak Morze Jońskie, a i detoks od mediów wskazany :-)








64 komentarze:

  1. Chyba czas wysprzątać lodówkę - bo ten pomysł mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Joasiu, że wakacje się udały! Memy śmieszne, czekam na fotorelację i pozdrawiam z Gdańska - tu ciepło, ale na pewno nie tak, jak w Grecji. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przydałby mi się pobyt w Gdańsku dla ochłody:-)
      Muszę i tam zajrzeć!

      Usuń
    2. A propos chłodu, to widziałam taki fajny mem:

      Międzyludzki chłód klimatyzacją Polski.

      Usuń
  3. Dobrze, że Grecja nie zagarnęła Cię na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że szczęśliwie wróciliście do domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko:-)
      Odpoczywamy od luksusów i upałów:-)

      Usuń
  5. Bardzo mnie cieszy Twe zadowolenie z wycieczki, pomimo upalu.
    Na upal jest tylko jedna rada - klimatyzacja. Oznacza ze pomaga jedynie w pomieszczeniach, ze chcac zwiedzac nie mozna z niej korzystac ale przynajmniej bedac w domu/hotelu daje odswiezenie i dobrze przespana noc.
    Fajne memy wybralas do zobrazowania upalnej pogody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bez klimatyzacji nie ma tam latem życia!

      Usuń
  6. JoAsiu 💚
    wspaniale, że już jesteś, wróciłaś szczęśliwie .. cieszy mnie Twój dobry humor i zadowolenie z wyjazdu - cudownie spędziłaś czas 🥰
    memy kapitalne 😊

    - pozdrawiam ciepło i ściskam serdecznie🤗😘🍀🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nacieszyliśmy się pięknem wyspy i towarzystwem najbliższych:-)
      Upały wszystkim dają się we znaki...

      Usuń
  7. Super, że wakacje się udały. Humor obrazkowy też ci się udał XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ludzie pomysły z generowaniem tych memów!

      Usuń
  8. Lodówka na te upały zdaje się być najlepszym miejscem. Dziesięć stopni więcej …. chyba nie dałbym rady,
    Marek z E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się bałam, ale klima w hotelu i wiatr nad morzem łagodziły upały!

      Usuń
  9. tylko, że nowojorskiej Liberci pupa wyschnie i może lepszy byłby jednak arabski ciuszek, żeby się nie odwodnić?... tak jak na Dune, gdzie miejscowi Freemeni nosili tzw. filtrfraki oszczędzając każdą kroplę...
    p.jzns:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, na golasa poparzyć się można!

      Usuń
    2. słyszałem kiedyś o przypadku wysmarowania całego ciała "ropą do włosów" /był kiedyś na rynku taki kosmetyk/ i zaśnięciu na plaży, to były dopiero poparzenia...

      Usuń
    3. A tak, było cos takiego! czego to ludzie nie wymyślą...

      Usuń
  10. Było pięknie o czym świadczą te memy, mnie i ten basen na wozie pasuje,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy byłam dzieckiem , rodzice wystawiali nam na balkon balię z wodą, a u rodzinki na wsi za basen służyło poidło dla koni!

      Usuń
  11. Asiu czekam z niecierpliwością na Twoje wrażenia z Zakynthos :) nam się tam podobało ale jestem ciekawa czy Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobała mi się przyroda, gorzej z komercją, ale nie będę za bardzo narzekać...

      Usuń
  12. Fajnie, że wróciłaś. Cała i zdrowa. Brakowało mi Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa, miód na serce:-)

      Usuń
  13. Jestem ciekawa Twoich wrażeń:) Na Riwierze 37 stopni, słońce mocno praży, ale nie jest wtedy tak duszno, jak w kraju przy 32.. Żółwie widzieliście? Zatoka Wraku odwiedzona?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatoka wraku odpuszczona, za długa podróż dla wnuka. Żółwia widziałam jednego, ale o tym później...

      Usuń
  14. Niestety muszę pisać z anonima, coś blogger mi szaleje 😔
    Wspaniale, że urlop uday! To najważniejsze, ja powiem tak. Jest lato więc musi grzać 😄
    Za krótką chwilkę będziemy tęsknić do ciepła i tego wszystkiego. Chociaż zdaje sobie sprawę z sytuacji w miastach. U mnie na wsi jest idealnie mimo wskazujących wartości przez termometr:)
    Czekam na zdjęcia z wyprawy! Niech ten upal Grecki popiesci oczy😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach narzekać umiała, a podpisać to już nie.
      Aga - niekończące się...

      Usuń
    2. To prawda, jeszcze jesień i zima dadzą nam się we znaki, a ruch jest lepszy od leżenia, mimo wszystko!

      Usuń
  15. Chyba do Grecji trzeba pojechać najlepiej zima.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróże dalekie spodobały nam się, ale następne to raczej w maju lub wrześniu...

      Usuń
  16. BBM: Abstrakcyjność przedostatniego żartu powaliła mnie na łopatki!!
    Czekam na relację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie relacja i to pewnie niejedna, ale na razie regeneruję siły i rozmyślam od czego zacząć...

      Usuń
  17. Świetne memy. 😃 Podróże są cudowne, ale też nastręczają różnych przygód. Czasem niekoniecznie miłych. Ale w sumie przez takie niespodzianki się je lepiej zapamiętuje. Upały trudno znosić, ale w sumie jeszcze chwila i miną i będzie ten wspomniany śnieg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do upałów można przywyknąć, meczące są afrykańskie fronty, gdy nie ma wiatru i trudno złapać oddech.

      Usuń
  18. Faktycznie z tym odśnieżaniem w upał, to byłby problem prawdziwy! Nie wiem, co tam się zadziało z twoim komentarzem na moim blogu. Dotąd było ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tyle komentarzy wpisałam by nadrobić zaległości na blogach, że wyszłam na spamera:-)

      Usuń
    2. Dziś tez wpisałam chyba ze 3 pod nowym postem i nie ma żadnego, bo chyba nie odhaczyłeś mnie ze spamu...

      Usuń
  19. Jesteś! Na pewno pełna wrażeń i wspomnień na długie nasze jesienie i zimy :) Cieszę się, że wypoczęłaś i pobyłaś z najbliższymi :) Podobno Zakintos jest najzieleńszą wyspą Grecji. Z memów najbardziej spodobał mi się ostatni. Chętnie wskoczyłabym do takiego "basenu" (ale bez tych panów ) :)). Odpoczywaj! Ma się trochę ochłodzić w tygodniu, w końcu. I czekam na relację! Nie byłam na Zakintos. Cieszę się, że wróciłaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się tej zieloności właśnie, ale tam gdzie byliśmy, podobnie jak na Krecie...

      Usuń
  20. Bardzo lubię memy. Zawsze mnie rozweselają i"robią mi dzień". :) Cieszę się, że wróciłaś i czekam na relację z podróży. Dobrej niedzieli! 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie opracowałam kilka zdjęć i może jutro cos napiszę:-)

      Usuń
    2. Świetna wiadomość! Do jutra!

      Usuń
  21. Najważniejsze, że byłaś daleko od codzienności. Basen w przyczepie to pomysł godzien naśladowania. Tanio, a jak przyjemnie:)Czekam na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ochłody w upał ludzie są w stanie zrobić wiele!

      Usuń
  22. Witaj, Jotko.

    I super:)
    Cieszę się, że wypad udany. Oraz na to że podzielisz się wyjazdowymi wrażeniami:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielę się na pewno, każdy wyjazd, to milion rozmaitych obserwacji...

      Usuń
  23. Ze względu na panujące upały, do ciepłych krajów jeżdzę w październiku, kiedy u nas się już pogodowo załamuje, a tam przyjemne ciepełko, nie takie wykańczające. Nie lubię upałów.
    Z obrazków, pierwszy rozłożył mnie na łooarki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy mąż będzie już na emeryturze, to tez zamierzamy w maju i październiku...lub nawet w lutym.

      Usuń
  24. Super że wakacje udane, to prawda że komentarze potrafą wywołać emocje.
    Co do mema gdzie pan siedzi w lodówce to czasem sama mam ochotę choć na chwilkę... lato sie kończy i pewnie człowiek zatęskni za ciepłem. "Zimą za zimno, latem za gorąco" jak mawiał mój dziadek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio coraz więcej ekstremalnych temperatur , nawet u nas, więc nie jest łatwo, zwłaszcza chorym. Gdy ma się dom z ogrodem, to jeszcze, ale w bloku na osiedlu to koszmar!

      Usuń
  25. Mnie ta pogoda wykańcza, z utęsknieniem czekam na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba się przyzwyczaiłam, choć wolę temperatury do 25 stopni.

      Usuń
  26. 💗🙂👍🍀🌞 i hej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się że bezpiecznie wróciliście i czekam już na posty z tego wyjazdu! Memy świetne! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że już jesteś Asiu. Super memy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski i zapraszam na wspomnienia z Grecji:-)

      Usuń