środa, 29 maja 2024

Kawa na Safari

 Niespodzianki zdarzyć się mogą każdego dnia, a jeśli miłe i to w poniedziałek, to wróżą cały dobry tydzień! Całkiem przez przypadek odkryłam nowe miejsce spotkań na mapie mojego miasta, sympatyczne, pełne zieleni i prowadzone przez młodych ludzi. SAFARI CAFFE.


Weszłam od razu, by się rozejrzeć, zadzwoniłam do koleżanki, że mam kafejkę na kolejne nasze spotkanie, a ona mi na to, ze dokądkolwiek idę, mam zawrócić, ona zaraz będzie i zaprasza na kawę.


Pomieszczenia przestronne, ale przytulne, dobra energia, uprzejma obsługa, przyjazny dla pupili domowych., dyskretna muzyczka, wygodne fotele.
Co chwilę wchodził ktoś, by obejrzeć nowy lokal, w końcu świeżynka, kilka dni minęło od otwarcia.



Miło spędziłyśmy czas, tym bardziej, że dostałyśmy od pana zza baru po tulipanie, a babeczki cytrynowe- palce lizać!


Na koniec sweet focia w ramce ;-)


Kibicuję nowym sympatycznym miejscom, zwłaszcza inicjatywom młodych prężnych ludzi i życzę powodzenia!

54 komentarze:

  1. BBM: Niech im się wiedzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna knajpka:) Lubię takie miejsca, zwłaszcza kiedy można ze zwierzakiem wejść. Gorzej jak ktoś zechce słonia przyprowadzić na safari:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonia albo lwa:-)
      Dobrze się czułyśmy i na pewno tam wrócimy...

      Usuń
  3. Znakomite miejsce z pomysłem. Zazdroszczę w pozytywny sposób. Pozdrawiam Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kawiarenka rzeczywiscie wyglada na niezwykle przyjemne miejsce.
    Zawsze sama wybieram takie mniejszego rozmiaru bo daja przytulniejszosc.
    Mysle ze bedziesz czesto ja odwiedzac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, bo lubimy z koleżankami wyjść gdzieś na kawkę:-)

      Usuń
  5. Bardzo oryginalna, gratulacje dla młodych,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że biorą sprawy w swoje ręce!

      Usuń
  6. W moim mieście też została otwarta "Cafe Senior". Szkoda tylko, że na pięterku. Seniorzy już narzekają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, pięterko dla wielu seniorów może stanowić problem, dlatego warto dbać o kondycję:-)

      Usuń
  7. Trzymam kciuki za Młodych z Safari!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechaj im się wiedzie, bo to fajne miejsce:-)

      Usuń
  8. Ale przytulne wnętrze i jak miło Was przyjęli :)) Na pewno bym wróciła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rewanżu zaproszę koleżankę na kawę, może jakaś nowość będzie?

      Usuń
  9. Super miejsce ale i przyjaciółka bardzo cenna, gotowa za Tobą iść nieważne gdzie idziesz. Mam nadzieję, że Safari Caffe zdobędzie grono wiernych fanów, to świetne miejsce na pogaduchy z koleżanką ale również żeby w spokoju poczytać książkę, oczywiście w towarzystwie kawy i ciacha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, zapomniałam dodać, że jest i spory regał z książkami!

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie miejsca
    U mnie mi ich brakuje
    W polskich miasta za to jest sporoi super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, coraz więcej takich miejsc, w Toruniu lubimy cukiernię Słodki chillout, mają niesamowite ciasteczka!

      Usuń
  11. A ja dziś byłam w nowej lodziarni, w które nie tylko są lody ale można również dostać kawę i leciutki, musujący wermut z.....malinami. Mam do owej lodziarni aż 350 metrów. A lody robione na miejscu i dziś sobie zafundowałyśmy z córką po szklaneczce tego musującego napitku, córcia lody truskawkowe z kwiatem czarnego bzu i cytrynowe a ja czekoladowe i pistacjowe. Lokalik maleńki, cztery stoliki na zewnątrz, tyleż samo wewnątrz, a lody na wynos są nie w waflu a w kubeczku, a wafelek tylko do ozdoby. Do wermutu jest dołączona oddzielnie porcja fistaszków. Stanowczo za blisko mego domu ta lodziarnia. Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale narobiłaś mi apetytu, czekoladowe i pistacjowe, no no...
      My mamy lodziarnię Manufaktura, a moje ulubione lody to limonczello, pychota! Oj, gdyby była blisko, to przepadłabym z kretesem!

      Usuń
  12. Ja lubię odwiedzać krakowskie kawiarenki, te małe szczególnie:)
    Serdeczności zostawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Restauratorstwo, to bardzo trudna branża, ale jeżeli w innych krajach, małe lokale się sprawdzają, to może i u nas mają szansę na przetrwanie dłużej niż rok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonamy się, skoro te duże i drogie przetrwały..

      Usuń
  14. Zazdroszczę bo jakoś w naszej małej miejscowości nie ma takiego klimatycznej kawiarni.
    Jeszcze 2 lata temu wydawało się ,że coś drgnęło ale z kilku powodów osoba zrezygnowała,jest lokal fajny ale ciągle czeka na kogoś,kto będzie miał pomysł aby stworzyć coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może miała słomiany zapał lub inne powody zdecydowały, szkoda...

      Usuń
  15. Bardzo fajne miejsce. Żeby tylko się utrzymało na rynku.
    Po pierwszym zdjęciu pomyślałam, że ktoś w mieszkaniu otworzył kawiarnię ;-)
    mokuren

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda fajnie, tak swojsko /podzielam zdanie Mokuren/, a za pupilo przyjazność punkt dodatkowy, co prawda z kotem tam nie pójdę, tylko raczej z psiakiem, ale to już sprawa kotów, że mają taki gust, a nie inny, choć nie wydaje mi się, aby koty miały z tym jakiś problem...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla psiaków są miseczki z wodą, dla moli książkowych regał z książkami:-)

      Usuń
    2. no właśnie, dobrze, że wspominasz, bo szukałem fotki z takim regałem, ale jakoś nie było, a od jakiegoś czasu zacząłem to uważać za standard w wyposażeniu nowych kafejek...

      Usuń
    3. Ja tez lubię takie regały, nawet chyba cos tam podrzucę:-)

      Usuń
    4. i mamy tym sposobem bookcrossing, a jako że książki nówki nie śmigane to niekoniecznie są tanie rzeczy, więc robi się fajnie :)

      Usuń
    5. Dotychczas wymieniałam się z koleżankami i rodziną, ale można szerzej:-)

      Usuń
    6. masz internet?... masz google?... wpisujesz "bookcrossing" i już wiesz... a co z tym zrobisz, to już nie mój kłopot...

      Usuń
    7. Mamy w mieście sporo miejsc na wymianę, no i zawsze można zanieść do osiedlowej biblioteki...

      Usuń
  17. Bardzo lubię też! Zwłaszcza, gdy mogę wejść z moją psina i psina przy okazji dostanie świeżą wodę. Fajne z Was laski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:-)
      Jest woda, zaproszenie dla zwierząt także:-)

      Usuń
  18. Safari? Polowanie z kamera na ... kawe? :). Najwazniejsze, ze milo sie tam spedza czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowanie na smakołyki, trudno się zdecydować, co wybrać:-)

      Usuń
  19. Klimatyczna kawiarnia, to skarb :) bardzo lubię takie przytulne lokale, w których pachnie kawą, a nie obiadem ;) Bo wiadomo wtedy, że i ciasta i desery będą :) Ostatnio przez 4 dni częstowano mnie codziennie po lunchu i obiadokolacji deserami. Ale właśnie po "obiadach" nie bardzo już miałam miejsce i chęć na desery. Nadal jestem łasuchem, ale chyba trochę przystopuję ze słodkimi ciastami (dla zdrowia i urody) ;) Klimatyczna kawiarnia, to wspaniałe miejsce na spotkania z "dziewczynami" :) Oby przetrwała, jak najdłużej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po obiedzie to trudno o miejsce w żołądku, wolę raczej przed południem lub na późny podwieczorek.
      Ja obiecuję sobie ograniczenia, ale jakoś mi nie wychodzi...

      Usuń
  20. Mam podobne zdanie jeśli chodzi u ludzi z inicjatywą. Nic tylko przyklasnąć
    Marek z E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre miejsca zniknęły, inne się pojawiają:-)

      Usuń
  21. Rzeczywiście miłe miejsce i dosyć nietypowe, jak sądzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są książki, leżaki, sporo roślin, może jakieś imprezy będą, kto wie...

      Usuń
  22. Trzymam kciuki za fajne miejsce👍

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudna i pomysłowa ta ramka do robienia zdjęć! Super wyszłyście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bywają miłe chwile na emeryturze ;-)

      Usuń
  24. Wspaniale wyglądacie w tej ramce. Super dziewczyny, super focia!
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, pracowałyśmy razem wiele lat:-)

      Usuń