sobota, 1 czerwca 2024

Podpisz zdjęcie

Nie ma to, jak dobrze zacząć miesiąc w niemal wakacyjnej atmosferze, a zabawa blogowa pozwoli rozruszać szare komórki.

 Wyłapałam w sieci kilka ciekawych zdjęć i proponuję zabawę w dowcipne podpisywanie obrazków.

 Z góry dziękuję za Wasze zaangażowanie, a dla bardziej rozleniwionych proponuję podpisanie choć jednego wybranego zdjęcia.

Na początek moja propozycja - podpis, który skojarzył mi się momentalnie po ujrzeniu zdjęcia poniżej.


Tyle lat szkoły i taki efekt? serio?


1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.

Dobrego weekendu wszystkim!



69 komentarzy:

  1. 0. Freestyle - najwyższa półka uprawiania sztuki
    1. Nie dość, że ciepło, to tanio.
    2. To moje świnki!
    3. Z okiem, czy bez oka, i tak cię kocham
    4. Te idiotki, moje koleżanki myślą, że to lakier Azature i tak właśnie ma być.
    5. No pewnie babciu, że cię wezmę na ten koncert, tylko musisz się ubrać jak człowiek. Moja dziewczyna ci pokaże i będzie cool.
    6. I oni tym sprzętem zbudowali cywilizację? To się nasze chłopy uśmieją, jak to zobaczą.
    7. i wciąż nie mam robali.
    8. Teraz już nikt mi go nie ukradnie, a na wszelki wypadek znam jeszcze kung fu.
    p.jzn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne, wszystkie mi się podobają, ale tanio na nr 1, to nie do końca, mnóstwo włóczki :-)

      Usuń
    2. p.s. tak jeszcze przy okazji fot.0
      już wiemy, co inspirowało artystę:
      https://youtu.be/EP9pKQ5N6Qg?si=1Aj7JiFR48MEqIwk
      zamiast patrzeć na modelkę myślał o serialu...

      Usuń
    3. miłość jest darmowa, zwłaszcza dla hodowców owiec lub plantatorów bawełny...

      Usuń
    4. Rękodzieło to też sama miłość!

      Usuń
  2. 1. Wesołe jest życie staruszków
    Zastanawia mnie czemu te kieszenie tak nisko. Może lepiej by było gdyby były duże, pojemne wyżej? Najważniejsze, że para szczęśliwa.
    Serdeczności Asiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nawet bardzo, trudno się schylać po chusteczkę:-)

      Usuń
  3. 0.
    Niech jeszcze trochę popozuje. Co się napatrzę to moje.
    1.
    Wyprane w Perwollu...?
    2.
    Sztuka to sztuka. Ważne że suma się zgadza.
    3.
    Oczy szeroko zamknięte.
    4.
    Szkoda, że mam tylko 5 palców, bo reszta kasy czeka...
    5.
    Nie, nie umowie się, nie jesteś w moim typie.
    6.
    Dziewczyny uśmiech nr 8 i mamy to!
    7.
    Grunt to dobre zakonserwowanie.
    8.
    ...
    Niestety nie wymyślę, ale aż zabolało. Masakra
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci serdecznie, mnie ciekawi, co facet nosi w drugim uchu!

      Usuń
    2. nosi bazookę, bo kop kopem, ale maczeta maczetą...

      Usuń
    3. Ale tak sympatycznie wygląda...

      Usuń
  4. 0.Śpiewać każdy może, rysować niekoniecznie.
    1. Nierozłączni
    2.Rodzina niekonwencjonalna
    3. Dwoje to nieraz troje
    4.Kolorowych papierków mam w nadmiarze
    5.Babcia-też chcę taką fryzurę
    6.Chwila relaksu
    7.Jeszcze koniaczek
    8. Trzeba opatentować

    Tak jakoś mi wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 - szukam cie Bello a ty w gniezdzie sluzac za mamke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, może kiedyś ją znajdziesz w takim miejscu, kto wie?

      Usuń
  6. 0. Banksy maluje Venus.
    1. Efekt cieplarniany.
    2. Masz coś pod sufitem?
    3. Bliskie spotkania dziwnego stopnia.
    4. Nie stać mnie na hybrydowy make up.
    5. Oblicza miłości.
    6. Z Davidem na Fejsie.
    7. I jeszcze jeden i jeszcze sto.
    8. Klipsy, ah gdybym miała klipsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Dawidem na fejsie rozwaliło system!
      Dzięki piękne!

      Usuń
  7. 1, Jestem taka śliczna, apetyczna...
    2. Coś nam się krzywo sweterek na biuście układa.
    3. Kot z trwogą- przez te odstające uszy mogę migiem z gniazda wylecieć.
    4. Zapomnijcie- patent na latanie mam tylko ja.
    5. Cholera, ta pięćsetka jednak uwiera.
    6. I co kobieto? Zajarasz?
    7. Ech babeczki, niech się nasz Francik dowartościuje.
    8. Stówa stówą ale dymka sobie nie odpuszczę.
    9. Spróbuj mi go ukraść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile osób, tyle świetnych podpisów, dziękuję bardzo, aż sprawdziłam czy pięćsetka faktycznie uwiera!

      Usuń
  8. O.Sztuka współczesna.
    1.Na zawsze razem.
    2.Kochajmy się.
    3.Taniec z ptakiem
    4.Kto bogatemu zabroni.
    5.Kiedys i teraz.
    6.cudeńko.
    7.Marycha.
    8.Moda dla odważnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że babcia marychę jara, może być!
      Dlatego tak dobrze się trzyma:-)

      Usuń
  9. 1. Po co dwa, w jednym cieplej:)
    2. Chata jest i jeszcze obiad darmowy.
    3. Titanic zawsze niebezpieczny.
    4. Do podcierania też używasz?;)
    5. Tego to chyba prąd kopnął?
    6. Oh My God🤭
    7. Teraz to już mogę wszystko:)
    8. I na co mi kieszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiad obiadem, ale jak tam wszedł?
      Dopiero koło setki można wszystko? to nie dożyję...

      Usuń
  10. 0. Kazdy widzi rzeczywistosc po swojemu.
    1. Rozciagniety sweterek w sam raz na nas dwoje.
    2. Hybryda udana kolorystycznie.
    3. "Nosa ci utre!" - rzekla mewa i tak zrobila.
    4. Tyle zaoszczedzilam na gobinecie kosmetycznym.
    5. Wnioskujac z tego jak ci wlosy deba stanely, ty tez sie boisz starosci.
    6. Troche nizej, troche wyzej patrz kamerko!
    7. Mama Muminkow!
    8. Dobry sposob na sluchanie podcastow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coraz mniej osób boi się starości, bo takich irokezów już prawie nie widać:-)

      Usuń
    2. Zmiana mody; teraz rece opadaja, nos na kwinte, tatuaż na ciele, zeby pamietac dluzej... i strach w oczach :)))

      Usuń
    3. Gorzej, gdy chcesz zapomnieć, wtedy tatuaż do wyskrobania...

      Usuń
  11. Może przyjdę jeszcze tu z innymi opisami, ale ta para seniorów w rozciągniętym kolorowym swetrze, to dla mnie MIÓD NA SERCE. Uśmiechnęłam się. Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  12. 4. Takie nogi to majątek!
    5. Zrobisz mi też taką fryzurę?…
    6. Ale nam Kaśka będzie zazdrościć!!
    BBM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a wiesz, że nie mogłabym użyć banknotów do malowania paznokci, bo nie mam w domu gotówki, najwyżej jakieś drobne:-)

      Usuń
  13. 1a. Przerost treści nad formą.
    1. Przerost formy nad treścią.
    2. Selfi dla Jotki, a potem obiadek.
    3. Niebezpieczeństwa związane z pierwszym planem.
    4. Kim Kardashian na plaży.
    5. Spacer z wnuczkiem.
    6. Marzenie o zdrowych kolanach.
    7. Chcesz odpalić setkę? Pal.
    8. ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie nr 1 - swetry dla dwojga

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie rozbawiło zdjęcie nr 5: wnusiu, czy to na pewno ty? i 6: babuszki we Florencji : nasze chłopy też miałyby co pokazać ;)) A ostatnie: czego się nie robi dla "lajków" ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , Haniu:-) No w takiej fryzurze, to też nie wiem czy wnuka poznałabym...

      Usuń
  16. 0. Zamęczony przez talent
    1. Robótka
    2. Mimikra
    3. Chińska podróbka
    4. Nie ma jak szpan
    5. Pokolenia
    6. Nareszcie!
    7. Zdrowe życie - długie życie
    8. Tradycja i nowoczesność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ile razy pytali sędziwych ludzi, jak żyli, to większość nie stroniła od alkoholu, czy palili, to nie wiem, może niektórzy fajkę...

      Usuń
  17. 0. Reklama - U nas bez wyrzeczeń będziesz fit.
    1. Na złe i na dobre.
    2. "Brzydkie kaczątko".
    3. Zostaw go i leć ze mną.
    4. Promocja.
    5. Babcia: Czekaj pod płaszczem mam lepsze winko.
    6. Alleluja. Chwalmy Pana...
    7. "I jeszcze jeden i jeszcze raz..."
    8. Co?Teraz w modzie są tablety?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablet trudno byłoby wcisnąć w małżowinę, chociaż...
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  18. 1. Teraz już mi nie ucieknie! 2.Sam je wysiedziałem! 3.Zderzenie prawie czołowe 4.A kto bogatemu zabroni??? 5. Czego się młodzian tak przeraził? 5. Porównam w domu. 6. Urodziny bywają też praktyczne.
    8.Wreszcie będę wiedziała gdzie mam telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, świeczki przynajmniej na cos się przydały, a ciekawe, jakie były prezenty?

      Usuń
  19. 5. Spotkanie dwóch światów.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. 2. Podobny do listonosza.
    6. Niżej!
    Wszystkie zdjęcia fajne, ale nie do wszystkich jestem w stanie wymyślić tytuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do 1. obrazka dałbym ,,W końcu mam modelkę, a nadal maluję z pamięci". :D Suche nieco ale wymyślone od razu.

    Mi nowi wykonawcy podobają się coraz mniej jeśli o muzykę chodzi. I tyle w tej kwestii.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie, bardzo trafny podpis!
      Zdarzają się fajni wykonawcy i piosenki, ale coraz rzadziej, mam wrażenie...lub zbyt mało słucham.

      Usuń
  22. 1. Tak się kończą zakupy przez iternet
    2. Rodzina na swoim
    3. Mój Ci On!
    chyba tyle wystarczy żeby dostać sinckersa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1-Zadziergani
    2-Kukułcze jajo w gnieździe
    3-Nowa para skrzydeł
    4- Na bogato
    5-Babcia zainteresowana irokezem
    6-Selfiaczek z przyrodzeniem
    7-Setka z papierosem
    8-Głuchy telefon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ultro, świetne podpisy, zwłaszcza 6-8 :-)

      Usuń
  24. 6. Nareszcie jakiś znany ptaszek !!!
    Może być?
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcie nr 2- Rodziny się nie wybiera, albo z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciach.
    A tak na marginesie, to zdjęcie jest naprawdę niesamowite! Jestem ciekawa, czy te pisklaki przeżyły ten bliski kontakt... U nas na tuji jaja gołębi padły ofiarą kota. Żal mi strasznie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sroki tez wybierają jaja lub pisklęta, widziałam na własne oczy!

      Usuń
  26. 0. Namaluję cię jak jedną z moich francuskich dziewczyn, których nigdy nie miałem, ale za to mam talent.
    1. Trochę obciach, ale skoro wnusia wydziergała, to nosimy.
    2. Mamo, czy ja jestem adoptowany?
    Skąd Ci to przyszło do głowy?
    3. Cieszmy się, że to nie góra lodowa
    4. To że sama sobie robię paznokcie, nie znaczy, że nie stać mnie na kosmetyczkę.
    5. W tym związku to ona jest bardziej niegrzeczna.
    6. Zlot kółka ornitologicznego
    7. Kiedy głąby śpiewają "100 lat"
    8. A tu częsty tekst mojego ojca: Chodzi cały czas z tym telefonem a dzwonić się nigdy nie można

    Może słabe, ale starałam się coś wymyślić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabe? rewelacyjne, zwłaszcza nr 6! dziękuję bardzo:-)

      Usuń
  27. 0. "Namaluję twój portret"... Naprawdę, co ja miałem w głowie, gdy jej to wczoraj mówiłem?
    1. Sweter od wnuczki. Trochę przesadziła z rozmiarem, ale za to świetnie sprawdza się w roli koca, pod którym możemy się przytulić.
    2. Ćwir, ćwir, nie macie wrażenia, że Fryderyk jakoś dziwnie wygląda?
    3. Nie przypominam sobie sceny, w której Rose masuje sobie nos po zderzeniu z mewą.
    4. Jakoś trzeba sobie radzić, gdy chce się pochwalić pięknie pomalowanymi paznokciami.
    5. Spodobała mi się wasza muzyka, wnusiu, choć uważam, że twój przyjaciel nie musiał niszczyć tej gitary.
    6. Zróbmy sobie takie zdjęcie na pamiątkę, przecież i tak nikomu go nie pokażemy.
    7. Setne urodziny, też mi osiągnięcie...
    8. Nie dość, że nigdy już nie zgubię telefonu, to jeszcze zdążę odebrać połączenie.

    To była bardzo przyjemna zabawa i cieszę się, że mogłam wziąć w niej udział.
    Dziękuję za docenienie moich prac.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, świetne podpisy, uśmiałam się do łez:-)

      Usuń
  28. Super zdjęcia wybrałaś:):):Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń